Gå til innhold

Han vil ha barn, det vil ikke jeg!


Benedikte.89

Anbefalte innlegg

Benedikte.89

Jeg er ei jente på 28 år som har vært sammen med typen min som også er 28 i snart 9 år. Vi har det veldig fint sammen, vi har vått våre turbulente opp og ned tider som alle andre men føler nå at forholdet er sterkere enn noen gang.

Problemet er at han kunne tenke seg barn og jeg vil absolutt ikke ha barn. Jeg har vært klar på dette punktet siden vi ble sammen og han har samtykket med meg tidligere men har begynt å få andre meninger nå. Det blir alltid en klein stemning når noen spørr oss om NÅR vi skal ha barn, ikke OM vi skal ha barn. Jeg tar det veldig personlig når noen bare forventer at jeg vil bli mor. Og ikke misforstå meg, jeg unner absolutt de som vil ha barn og vil bli foreldre å bli det og gjør det dem lykkelig så er det bra, det er bare ikke for meg.

Men hva skal jeg gjøre da? Kan ikke få barn bare for at jeg skal gjøre han lykkelig. Det blir liksom en drakamp der som ingen av oss vil ta opp. Men vil ikke gjøre det slutt med han heller for vi virkelig elsker hverandre og kan ikke se for meg noen andre enn han.

Hva mener dere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mina1
23 timer siden, Benedikte.89 skrev:

Jeg er ei jente på 28 år som har vært sammen med typen min som også er 28 i snart 9 år. Vi har det veldig fint sammen, vi har vått våre turbulente opp og ned tider som alle andre men føler nå at forholdet er sterkere enn noen gang.

Problemet er at han kunne tenke seg barn og jeg vil absolutt ikke ha barn. Jeg har vært klar på dette punktet siden vi ble sammen og han har samtykket med meg tidligere men har begynt å få andre meninger nå. Det blir alltid en klein stemning når noen spørr oss om NÅR vi skal ha barn, ikke OM vi skal ha barn. Jeg tar det veldig personlig når noen bare forventer at jeg vil bli mor. Og ikke misforstå meg, jeg unner absolutt de som vil ha barn og vil bli foreldre å bli det og gjør det dem lykkelig så er det bra, det er bare ikke for meg.

Men hva skal jeg gjøre da? Kan ikke få barn bare for at jeg skal gjøre han lykkelig. Det blir liksom en drakamp der som ingen av oss vil ta opp. Men vil ikke gjøre det slutt med han heller for vi virkelig elsker hverandre og kan ikke se for meg noen andre enn han.

Hva mener dere? 

Jeg mener å ha lest samme innlegg før. Innlegget var helt likt. :) Et forhold er ikke perfekt dersom man har to ulike ønsker slik som dere har.  

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg mener å ha lest samme innlegg før. Innlegget var helt likt.

Det er jo en åpenbar dobbeltposting - samme nick og til samme tidspunkt.  Bare la denne tråden dø, det er mange svar i den andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
24 minutter siden, laban skrev:

Det er jo en åpenbar dobbeltposting - samme nick og til samme tidspunkt.  Bare la denne tråden dø, det er mange svar i den andre.

Det er det :) Men forstår bruker sin dobbelposting.  Jeg har sikkert gjort det samme før... haha jeg har iallefall postet innlegg som minner om hveandre, og utallige av de. Man kan lett gjøre det når man er ivrige eller frustrert eller stresset.  :D  

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...