Gå til innhold

Holde avstand til mamma for å få det bedre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vil ikke  gjøre dette så langt, så spør om det er noe. Mamma var alltid en god mor, men jeg ser dessverre verden litt for mye gjennom hennes øyne. Hun er en slik person som tror alt er skummelt, og liker selv og holde seg til det trygge og kjente. Jeg er motsatt, men holdt igjen da jeg også var ekstremt redd for alt. Jeg tøyde grensen og har sett at jeg gikk glipp av mye. 
Jeg føler at hun har veldig mye innflytelse på meg, og at jeg er mer lik henne enn jeg liker og tro, med tanke på selvstendig tenking og satsing på ting. 
Jeg føler det blir veldig umoralsk og gjøre helt som jeg vil og ikke ta hensyn til hva hun mener, men jeg er voksen i tillegg. 

Noen ganger har jeg bare følt meg fri når jeg ikke har hatt henne rundt meg på en stund. Noen som har opplevd lignende?
 

Anonymkode: da338...cdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler det blir veldig umoralsk og gjøre helt som jeg vil og ikke ta hensyn til hva hun mener, men jeg er voksen i tillegg. 

Anonymkode: da338...cdd

Det er vel adskillig mer "umoralsk" av henne å holde deg igjen fordi hun mener og synes andre ting enn du gjør? Lev ditt liv du og la mor leve sitt. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil ikke  gjøre dette så langt, så spør om det er noe. Mamma var alltid en god mor, men jeg ser dessverre verden litt for mye gjennom hennes øyne. Hun er en slik person som tror alt er skummelt, og liker selv og holde seg til det trygge og kjente. Jeg er motsatt, men holdt igjen da jeg også var ekstremt redd for alt. Jeg tøyde grensen og har sett at jeg gikk glipp av mye. 
Jeg føler at hun har veldig mye innflytelse på meg, og at jeg er mer lik henne enn jeg liker og tro, med tanke på selvstendig tenking og satsing på ting. 
Jeg føler det blir veldig umoralsk og gjøre helt som jeg vil og ikke ta hensyn til hva hun mener, men jeg er voksen i tillegg. 

Noen ganger har jeg bare følt meg fri når jeg ikke har hatt henne rundt meg på en stund. Noen som har opplevd lignende?
 

Anonymkode: da338...cdd

Jeg skjønner ikke setningen: "Jeg er motsatt, men holdt igjen da jeg også var ekstremt redd for alt. Jeg tøyde grensen og har sett at jeg gikk glipp av mye." Kan du forklare den litt mer for meg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...