Gå til innhold

Når far og datter ikke har et godt forhold


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Min mann og vår datter har et komplisert og negativt forhold. De krangler mye og min mann klager mye til meg om hennes oppførsel. Samtidig stiller han opp med penger og praktiske ting. Og vår datter ( 19 år)  klager til meg ang faren. Jeg ser absolutt en del umodne og vanskelig trekk hos vår datter. Hun har psykiske plager og en ADHD-diagnose. Hun har også løyet til barnevernet om han. Sagt at han slår henne . Han fikk store problemer pga det. Min mann har fått nok og har liksom gitt opp. Jeg syns det gjør så vondt noen ganger fordi jeg elsker vår datter og ser at hun strever. Hver dag må jeg høre på at han sier noe negativt om henne. Det gjør noe med mine følelser for min mann, noe sårt og vanskelig som jeg ikke klarer å få tak på. Hun er jo voksen og jeg burde ha støttet min mann men samtidig trenger min datter meg. Hva burde jeg gjøre? 

Anonymkode: 9d67f...180

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har dere fått snakket skikkelig om episoden hvor hun løy? Har deres datter bedt om unnskyldning?

Forstår det er vanskelig og at det er belastende for deg å stå på midten. Kan familierådgivning eller annen type ekstern hjelp være aktuelt? 

Anonymkode: b57b1...657

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...