Gå til innhold
AnonymBruker

Noe støtte og råd mottas med takk!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! Er i en slik situasjon at jeg har nettopp funnet ut at jeg er gravid, og faren er 20 år eldre enn meg..vi har ‘holdt på’ i ca 1 år, og han er en veldig snill og omsorgsfull type. Men saken er den at han bor veldig lang unna så vi møtes ikke såå ofte..trenger litt råd om hva jeg skal gjøre og slikt..han vet ikke dette enda, men har nok en anelse😏 

Anonymkode: 9839a...b9b

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvor gamle er dere? 

Anonymkode: 1da43...bef

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Er i en slik situasjon at jeg har nettopp funnet ut at jeg er gravid, og faren er 20 år eldre enn meg..vi har ‘holdt på’ i ca 1 år, og han er en veldig snill og omsorgsfull type. Men saken er den at han bor veldig lang unna så vi møtes ikke såå ofte..trenger litt råd om hva jeg skal gjøre og slikt..han vet ikke dette enda, men har nok en anelse😏 

Anonymkode: 9839a...b9b

Det er jo utvilsomt mest realt å faktisk fortelle faren om situasjonen og ta en prat hva dere skal gjøre videre?

Anonymkode: 7b61c...502

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Fromthenorth
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gamle er dere? 

Anonymkode: 1da43...bef

Jeg er 21 og han er 41

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Fromthenorth
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo utvilsomt mest realt å faktisk fortelle faren om situasjonen og ta en prat hva dere skal gjøre videre?

Anonymkode: 7b61c...502

Helt klart, har absolutt ingen intensjon om å holde det hemmelig for han..bare føler meg sykt frustrert over hele greia..mye å tenke på 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her