Gå til innhold

2år- oppkast i nesten 3 uker


Ann

Anbefalte innlegg

Hei, jeg kom akkurat fra mitt barnebarn, 2 år. De siste 12 dagene har han kastet opp, de første dagene ganske mye men også litt diaré.

så ble han bedre etter en uke, kastet opp igjen og veldig slapp, kvikner til litt, for så å bli slapp igjen. Hadde nå hatt 2 dager uten oppkast eller diaré, og kastet nå idag opp igjen. Det ser ikke ut som han har vondt og allmentilstanden er ganske god, får i seg noe mat og litt drikke, men ikke mye. Han er ikke dehydrert tror jeg, tror ikke det er klassisk omgangssyke, ingen andre i familien er smittet 

hva kan dette være tro ?

gammel litt bekymret sykepleier bestemor 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, Ann skrev:

Hei, jeg kom akkurat fra mitt barnebarn, 2 år. De siste 12 dagene har han kastet opp, de første dagene ganske mye men også litt diaré.

så ble han bedre etter en uke, kastet opp igjen og veldig slapp, kvikner til litt, for så å bli slapp igjen. Hadde nå hatt 2 dager uten oppkast eller diaré, og kastet nå idag opp igjen. Det ser ikke ut som han har vondt og allmentilstanden er ganske god, får i seg noe mat og litt drikke, men ikke mye. Han er ikke dehydrert tror jeg, tror ikke det er klassisk omgangssyke, ingen andre i familien er smittet 

hva kan dette være tro ?

gammel litt bekymret sykepleier bestemor 

Med et så lite barn og så langvarig sykdomsbilde synes jeg det grenser til uforsvarlig ikke å ta kontakt med lege!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bokormen123

Foreldrene har vært hos lege? For hvis ikke, så er jeg enda sterkere i min mening enn Lillemus: det ER uforsvarlig å ikke undersøke dette barnet hos lege!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...