Gå til innhold

Åndebesøk i stua


Gjest elina777

Anbefalte innlegg

19 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei det kan ikke jeg heller,bortsett fra at kanalene er åpne. I psykiatrien sier de filteret er borte. 

Jeg tror at man i psykose ikke vet hva er real eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

40 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei det kan ikke jeg heller,bortsett fra at kanalene er åpne. I psykiatrien sier de filteret er borte. 

Ja, da har psykdommen overtaket.

Anonymkode: e1451...785

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777

Men åndene fremsto helt virkelige, psykoser jeg har hatt før fremstår som bare vrangforestillinger i ettertid, beviselig feil. Jeg kan ikke bevise dette er feil. Pga klarsynte jeg har vært borti som har fått meg til å skjønne det er mer mellom himmel og jord. Men på den annen side senser jeg ikke noe mer av dem nå som jeg har sovet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 16.11.2018 den 19.14, stjernestøv skrev:

Nei det kan ikke jeg heller,bortsett fra at kanalene er åpne. I psykiatrien sier de filteret er borte. 

mamma maser på meg at jeg ikke har filter i hodet og at jeg må åpne filteret i hodet mitt når jeg har gjort npe feil sosialt, selvom jeg ikke kan for at jeg ikke har filtere fordi jeg er autist. kanskje det kan bli  psykose av det i demensalder..

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...