Gå til innhold

Vanskelig samlivsbrudd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Kayia skrev:

Håper du får det lettere etterhvert Madeleinemie.

Hun er liksom anonym i denn tråden da.

Anonymkode: 845b6...33d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun er liksom anonym i denn tråden da.

Anonymkode: 845b6...33d

Da jeg så dette var det for sent å redigere dessverre. Jeg håpet ingen skulle legge merke til det eller kommentere det, da blir det ofte enda mer synlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Xtra skrev:

@Kayia Ikke uenig i det du skriver, men synes du drar frem vel mye gammelt i en anonym tråd

Som jeg skrev til anonym over her så tenkte jeg ikke over at ts var anonym før det var for sent. Det hun skriver i åpningsinnlegget er så kjent at jeg automatisk bare tenker på nicket hennes når jeg leser. Beklager dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Kayia skrev:

Som jeg skrev til anonym over her så tenkte jeg ikke over at ts var anonym før det var for sent. Det hun skriver i åpningsinnlegget er så kjent at jeg automatisk bare tenker på nicket hennes når jeg leser. Beklager dette. 

😞

dumt, men sånn er det iblant.

Anonymkode: d8a82...38d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.1.2019 den 18.00, påskelilje skrev:

Kanskje var det for ubehagelig for dem å forholde seg til, at de på en måte satte en strek over det han hadde gjort. Og samtidig valgte å lytte til hans ord fremfor dine.

Jeg tror ikke det nytter å gå bredt ut nå og forsvare deg overfor mange personer. Men jeg synes helt klart at du burde si rolig og klart til dine foreldre at det finnes en annen versjon enn din eksmanns. Og at dersom de ønsker, kan du fortelle - uten at de avbryter. Du trenger ikke si så mye mer, men da har du i alle fall stått opp for din egen selvrespekt.

Klem 💛

Hei

Jeg vil ikke som jeg skrev forsvare meg.

Det er noe som vegrer seg i meg og gjør meg syk ved bare tanken.

Det hjalp meg mye få en annen sitt syn på dette, at han er buddist er ikke så viktig, viktig var at noen svarte slik at jeg følte det stemte for meg. Fikk en bekreftelse som var ærlig, dvs jeg liker ikke at andre jatter med meg, men jeg visste at vedkommende er ærlig og direkte, så derfor .

Det hat vært en stor hjelp puste og kjenne på der jeg er nå.

 

Anonymkode: d8a82...38d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...