Gå til innhold

Hvilke kontakt har du med din familie?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har god kontakt med mine barn. God kontakt med min mor og far. Men mer sporadisk kontakt med mine søsken desverre. Kunne ønske at kontakten var bedre med søsken. 

Anonymkode: ce6c4...6e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har god kontakt med både mine foreldre og mine barn. Min søster og jeg har fin kontakt nå, selv om vi ikke er så tette som "bestevenninner" akkurat. For noen år siden hadde vi liten/dårlig kontakt, men de siste årene har det vært mye bedre.

Jeg har blitt veldig oppmerksom de siste årene på at en må ta vare på de relasjonene som en ønsker å ha i livet, og pleie dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, påskelilje skrev:

Jeg har god kontakt med både mine foreldre og mine barn. Min søster og jeg har fin kontakt nå, selv om vi ikke er så tette som "bestevenninner" akkurat. For noen år siden hadde vi liten/dårlig kontakt, men de siste årene har det vært mye bedre.

Jeg har blitt veldig oppmerksom de siste årene på at en må ta vare på de relasjonene som en ønsker å ha i livet, og pleie dem.

Enig med deg. Jeg synes at det er viktig å ta vare på de relasjonene som man ønsker i livet sitt. 

Anonymkode: ce6c4...6e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har god kontakt med mine barn. God kontakt med min mor og far. Men mer sporadisk kontakt med mine søsken desverre. Kunne ønske at kontakten var bedre med søsken. 

Anonymkode: ce6c4...6e4

I og med at mine barn fremdeles bor hjemme så jeg har god kontakt med dem, tror vi har et veldig godt forhold faktisk. :) Min mor er død og jeg har vel ikke så voldsomt forhold til min far. Vi sees noen ganger i året, ved bursdager og høytider og det er det. Holder for meg. Søsken ser jeg ukentlig og det er trivelig. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har god kontakt med mine barn. God kontakt med min mor og far. Men mer sporadisk kontakt med mine søsken desverre. Kunne ønske at kontakten var bedre med søsken. 

Anonymkode: ce6c4...6e4

Jeg har veldig god kontakt med min datter, nevø og søster. Er mye sammen med min mor (hjelper henne mye), men min bror har jeg igrunn lite kontakt med (egentlig litt dumt). Faren min er død. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, emilie321 skrev:

Jeg har veldig god kontakt med min datter, nevø og søster. Er mye sammen med min mor (hjelper henne mye), men min bror har jeg igrunn lite kontakt med (egentlig litt dumt). Faren min er død. 

Jeg synes det er fint når søsken kan ha god kontakt. Jeg er vokst opp med den lære at vi skulle satse på venninner på hvert vårt alderstrinn. Men jeg mener at det er utrolig fint å kunne være venninne/ kompis med egne søsken og. For det er jo personer som aldri (sjelden) forsvinner helt ut av livene våre. 

Anonymkode: ce6c4...6e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida

Jeg har god kontakt med både med både foreldre, søsken og barna mine. 

Mine to eldste barn bor ikke hjemme lenger. En av de bor utenlands og en et annet sted i landet, så jeg snakker mer med dem på telefonen enn det jeg ser dem. Når de skal hjem passer de på at å dra hjem samtidig fordi de også vil se hveandre. Vi har en facebook familiegruppe, jeg,  far til barna og alle 3 barna hvor vi skriver litt. Veldig kjekt med slike grupper for å lage avtaler eller bare chatte litt med alle samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...