Gå til innhold

Vannkopper


Farouq

Anbefalte innlegg

 

 

Hei

barne mine har vannkopper først vær det min datter som hadde det nå de to andre. Men jeg tenke på kona mi som er veldig sliten fra to dagen siden. Hun sier at hun føler har vont i muskelene og når hun tar Paracet blir hun bedre hun han kvise av og til og nå hun har bare noe få prikker og usikker hvis det er fra vannkopper eller sine vanlige kviser?? Hun husker ikke hun hadde vannkopper da hun vær liten hva skal vi gjøre hun sier at hun tror har feber men det står 37 når vi måler hva dere anbefaler oss, takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, Farouq skrev:

Hei

barne mine har vannkopper først vær det min datter som hadde det nå de to andre. Men jeg tenke på kona mi som er veldig sliten fra to dagen siden. Hun sier at hun føler har vont i muskelene og når hun tar Paracet blir hun bedre hun han kvise av og til og nå hun har bare noe få prikker og usikker hvis det er fra vannkopper eller sine vanlige kviser?? Hun husker ikke hun hadde vannkopper da hun vær liten hva skal vi gjøre hun sier at hun tror har feber men det står 37 når vi måler hva dere anbefaler oss, takk

Ring til fastlegen, da min eksmann kom til legen med vannkopper fikk han vite at han var så smittsom at de helst ikke ville ha ham på venterommet. Så ring legen og forklar at du tror kona di har vannkopper og spør hva dere skal gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Farouq skrev:

Hei 

jeg ringte men de svarer ikke, 

Nå er vel legekontoret stengt, ring legevakten der du bor om hun er dårlig og/eller dere er engstelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for din hjelp 

dessverre det er vannkopper vi er hos lege han skrev en tablet til henne. Men tror hun blir for mye dårlig fordi når hun bruker Paracet blir hun bedre og infeksjon var 23 da de gjøre blod prøve legen sa det er lav! Takk for din svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...