Gå til innhold

Lav dose zyprexa gjør meg aktiv


Gjest elina777

Anbefalte innlegg

Gjest elina777

Og klar for jobb. Skal snakke med en fyr om en halvtime som lovte hjelpe meg skaffe jobb, broren hans eier en restaurant. Og om det faller ut i sanden så får jeg snart time til en jobbspesialist! Så dette året blir det jobb på denne uføretrygdede tøtta! Det starter med at jeg lot være å ta kveldsdosen med litium, ble psykotisk og tvangsinnlagt og satt på 20 mg zyprexa. Da den ble trappet ned til 15 mg ble formen min dødsgod og det har holdt seg på 5 mg. Snart er jeg nede i 2,5 mg og så null.

 

jeg er redd da vil formen dale. På zyprexa har jeg ikke lenger problemer med fornemmelser av hjernemassen 

 

Herregud jeg kunne kuttet ut alle medisiner og levd på 5 mg zyprexa og vært i full jobb! Men den er vektøkende selv om jeg nå ikke spiser masse hver dag, sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest elina777
1 time siden, Surrehuggu skrev:

Håper du gjør denne nedtrappingen i samråd med legen din, og at du blir fulgt opp med kontrolltimer?

Synes du virker litt vel gira nå...

Det er etter avtale med sykehuset. Jobben på restauranten tror jeg gikk til helvete. Han ville ha sex og jeg måtte si stopp 5448 ganger før han ga seg og liksom var helt knust over at jeg var vanskelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777

Nå er vel effekten ute, våknet av en stemme i hodet og fikk enorm angst da jeg følte nærværet av flere ånder. Måtte ta en sobril jeg heldigvis hadde. Men sovnet igjen til slutt og bra form da jeg våknet. Klar for jobbspesialisten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
11 minutter siden, elina777 skrev:

Nå er vel effekten ute, våknet av en stemme i hodet og fikk enorm angst da jeg følte nærværet av flere ånder. Måtte ta en sobril jeg heldigvis hadde. Men sovnet igjen til slutt og bra form da jeg våknet. Klar for jobbspesialisten!

Spørs om det er så lurt å slutte å ta zyprexa da når du blir dårlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Spørs om det er så lurt å slutte å ta zyprexa da når du blir dårlig. 

Har ikke sluttet, men trappet ned fra 20 mg til 5, og idag og imorgen blir det 2,5 SÅ har jeg sluttet. Kan ikke ta zyprexa først grunnet 40 kg vektøkning 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, elina777 skrev:

Har ikke sluttet, men trappet ned fra 20 mg til 5, og idag og imorgen blir det 2,5 SÅ har jeg sluttet. Kan ikke ta zyprexa først grunnet 40 kg vektøkning 

Få noe annet ap da. Har du prøvd latuda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest elina777
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Få noe annet ap da. Har du prøvd latuda?

Går på abilify maintena og det er eneste AP jeg tåler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, elina777 skrev:

Går på abilify maintena og det er eneste AP jeg tåler

Ok. Da er det jo ikke mer å velge i da,men synd at du blir redd. Åndene er ikke farlige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777

Latuda prøvde jeg ikke for da hadde jeg fått tardive dyskinesier og de vil uansett bare gi det som kan gis som injeksjon 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
14 minutter siden, elina777 skrev:

Latuda prøvde jeg ikke for da hadde jeg fått tardive dyskinesier og de vil uansett bare gi det som kan gis som injeksjon 

Ja det er vel det beste med injeksjon for deg, håper abilify vil hjelpe deg da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det er vel det beste med injeksjon for deg, håper abilify vil hjelpe deg da. 

Abilify hjelper jo ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777

Men det er en åndelig portal i stua mi sier ei som bodde her før

fått husrens før men de er tilbake

så kanskje abilify hjelper og det virkelig er ånder her

når flere sier der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
Akkurat nå, elina777 skrev:

Men det er en åndelig portal i stua mi sier ei som bodde her før

fått husrens før men de er tilbake

så kanskje abilify hjelper og det virkelig er ånder her

når flere sier der

Det var en portal der vi bodde i tre år,tok jeg bilder kom det masse orber på bildet. Når flere sier det er det nok sant,men ap pleier å stenge igjen for sånt. Hjelper zyprexa på det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Det var en portal der vi bodde i tre år,tok jeg bilder kom det masse orber på bildet. Når flere sier det er det nok sant,men ap pleier å stenge igjen for sånt. Hjelper zyprexa på det da?

Vet ikke, bruker det svært sjelden, men det hjelper på fornemmelsene med hjernen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, elina777 skrev:

Vet ikke, bruker det svært sjelden, men det hjelper på fornemmelsene med hjernen

OK. Håper du kan ta det ved behov da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...