Gå til innhold

Hun har nærmest sluttet å spise!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For 4 måneder siden så datt det en edderkopp fra taket rett på maten hennes og nå nekter hun å spise mat jeg lager! 

Det eneste hun spiser nå er brødskive med ost, middager rører hun bare ikke i frykt for å finne noe der. Noe som kravler. 

Føler meg helt hjelpeløs! Hva burde jeg gjøre ? Prøvde å friste henne med litt yoghurt og frukt, men det hjelper ikke. Hun nekter å spise noe som helst annet enn brødskiver. Jeg har fått henne med til fastlegen, men han tar ikke situasjonen alvorlig. Jeg fikk beskjed om å bare ta tiden til hjelp eller vente til situasjonen blir være. At hun blir dårlig fysisk før de kan gjøre tiltak! Hva burde jeg gjøre ? Hun får jo ikke næring av å bare spise brødskiver! Hvor lenge må jeg vente før jeg oppsøker hjelp fra helsevesenet igjen ? Hun er allerede veldig slapp og sliten. Min datter er 9 år gammel, fyller 10 om 2 måneder. 

Anonymkode: 53788...740

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

For 4 måneder siden så datt det en edderkopp fra taket rett på maten hennes og nå nekter hun å spise mat jeg lager! 

Det eneste hun spiser nå er brødskive med ost, middager rører hun bare ikke i frykt for å finne noe der. Noe som kravler. 

Føler meg helt hjelpeløs! Hva burde jeg gjøre ? Prøvde å friste henne med litt yoghurt og frukt, men det hjelper ikke. Hun nekter å spise noe som helst annet enn brødskiver. Jeg har fått henne med til fastlegen, men han tar ikke situasjonen alvorlig. Jeg fikk beskjed om å bare ta tiden til hjelp eller vente til situasjonen blir være. At hun blir dårlig fysisk før de kan gjøre tiltak! Hva burde jeg gjøre ? Hun får jo ikke næring av å bare spise brødskiver! Hvor lenge må jeg vente før jeg oppsøker hjelp fra helsevesenet igjen ? Hun er allerede veldig slapp og sliten. Min datter er 9 år gammel, fyller 10 om 2 måneder. 

Anonymkode: 53788...740

Det kommer jo helt an på hva hun har på brødskivene. :) Godtar hun egg (kokt i skiver)? Karbonade? Makrell i tomat?

Hjelper det om hun er med og lager maten selv slik at hun ser hva som er oppi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...