Gå til innhold

stringtruse og macara


Gjest karianne

Anbefalte innlegg

Gjest karianne

min datter er på det 13 året..og har stjelt min tangatruser..

Hun påstår at alle jentene i klasse bruker tanga så da så...

i tilegg bruker hun litt macare..den er egentlig grei..

Men hvor hvor tidlig dem begynner nu for tiden..

Jeg var 15 år da jeg fikk min første levis.

Er deres døtre også slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Rusle

Den eldste på 14 bruker ikke stringtruse. Noen av jentene i klassen bruker det.

Hun bruker heller ikke sminke til daglig. Pynter seg litt ekstra når det er en eller annen fest.

Motepresset er større(verre) enn da vi var på den alderen. Og det skal holde hardt for en i den alderen å ikke kunne følge med. Men tror likevel foreldre bør holde igjen og forklare at det ytre betyr ikke alt. Vel, det blir vanskelig å få det inn i hodet på en fjortis :-)

Heldigvis, må jeg si, så er ikke datteren min så veldig opptatt av sminke og siste nytt.

Tror det blir verre med henne på 9 når hun kommer i den alderen. en liten små-jåle som vi må bremse av og til ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Dattera mi blir 13 neste uke, og har både stringtruser og mascara. Hun bruker som regel bare trusene under et litt tynt skjørt, og sminker seg kun til spesielle anledninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en datter på snar 8 år og hun bruker string truser, syntes ikke det er noe galt i det, de er jo faktisk å få kkjøpt ned til str. 6 år. Her er hvertfall mor og datter enige om at stringtruser er mer behagelig å ha på enn vanlige truser. Hun bruker enda ikke mascara, men det kommer sikkert snart, hun har nå prøvd, men det er visst kjedelig å vaske bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annemor

Har en datter på snar 8 år og hun bruker string truser, syntes ikke det er noe galt i det, de er jo faktisk å få kkjøpt ned til str. 6 år. Her er hvertfall mor og datter enige om at stringtruser er mer behagelig å ha på enn vanlige truser. Hun bruker enda ikke mascara, men det kommer sikkert snart, hun har nå prøvd, men det er visst kjedelig å vaske bort.

*rister på hodet*

Stringtruser på sju-åringer er SJUKT ! ! !

Nei her i huset er det ingen småjenter som får bruke sånt før de begynner på ungdomsskolen! Uansett hvor "behagelige" de er å bruke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eldste på 14 bruker ikke stringtruse. Noen av jentene i klassen bruker det.

Hun bruker heller ikke sminke til daglig. Pynter seg litt ekstra når det er en eller annen fest.

Motepresset er større(verre) enn da vi var på den alderen. Og det skal holde hardt for en i den alderen å ikke kunne følge med. Men tror likevel foreldre bør holde igjen og forklare at det ytre betyr ikke alt. Vel, det blir vanskelig å få det inn i hodet på en fjortis :-)

Heldigvis, må jeg si, så er ikke datteren min så veldig opptatt av sminke og siste nytt.

Tror det blir verre med henne på 9 når hun kommer i den alderen. en liten små-jåle som vi må bremse av og til ;-)

Datteren min på 11 år har nå mast seg til stringtruser fordi de fleste venninene hennes bruker det. Jeg gadd ikke lage noe stort nummer ut av det siden stringtruser er ganske uskyldig. Hun bruker foreløpig ikke sminke unntatt når hun skal i bursdag e.l. men ikkke mascara.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest oppned

Min datter på samme alder som din, bruker stringtruser og har gjort det en stund. Hun begynte med å annektere sin 2 år eldre søsters truser( da var helvete i gang da) og ved juletider fikk hun sine egne stringtruser. Hun får ikke lov til å sminke seg til hverdags, selvom hun har lyst. Hun har alltid vært glad i å pynte seg. Sminke daglig er et ungdomskolefenomen - det er vedtatt i vårt hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

landsbyidioten

Jeg er snart 27 år og bruker verken mascara eller stringtruse. Går jeg med stringtruse så bruker jeg hele kvelden på å prøve å få den ut av ræva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er snart 27 år og bruker verken mascara eller stringtruse. Går jeg med stringtruse så bruker jeg hele kvelden på å prøve å få den ut av ræva.

*lol*

Jeg bruker BARE stringtruser, fordi vanlige truser går inn i ræva likevel. Og det er mer behagelig med en tynn strek der enn ett helt lass med stoff...

Kjenner ikke at jeg går med string i det hele tatt. Buksene ser da litt bedre ut rundt baken også.

Bruker det i grunn ikke fordi det liksom skal være sexy..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

landsbyidioten

*lol*

Jeg bruker BARE stringtruser, fordi vanlige truser går inn i ræva likevel. Og det er mer behagelig med en tynn strek der enn ett helt lass med stoff...

Kjenner ikke at jeg går med string i det hele tatt. Buksene ser da litt bedre ut rundt baken også.

Bruker det i grunn ikke fordi det liksom skal være sexy..

Er enig med deg i at buksene ser bedre ut med slike truser, men at vanlige truser går inn i ræva?? Ikke i mi ræv, ihvertfall...

Men du, synes jenter virkelig at det er sexy når de går med bukser som er så lave i livet at blondene på g-strengen viser? Ser jo bare sååååå dumt ut, spør du meg...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er snart 27 år og bruker verken mascara eller stringtruse. Går jeg med stringtruse så bruker jeg hele kvelden på å prøve å få den ut av ræva.

*LOL*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den eldste på 14 bruker ikke stringtruse. Noen av jentene i klassen bruker det.

Hun bruker heller ikke sminke til daglig. Pynter seg litt ekstra når det er en eller annen fest.

Motepresset er større(verre) enn da vi var på den alderen. Og det skal holde hardt for en i den alderen å ikke kunne følge med. Men tror likevel foreldre bør holde igjen og forklare at det ytre betyr ikke alt. Vel, det blir vanskelig å få det inn i hodet på en fjortis :-)

Heldigvis, må jeg si, så er ikke datteren min så veldig opptatt av sminke og siste nytt.

Tror det blir verre med henne på 9 når hun kommer i den alderen. en liten små-jåle som vi må bremse av og til ;-)

Bryr noen seg virkelig om at døtrene bruker stringtruse og mascara. La de prøve seg fram både når det gjelder klær, sminke og hårfasong. Det spiller da overhodet ikke noen rolle. Jeg blåser i hva slags klær datteren min går med eller hvilken farge hun har på håret.

Dette er bagateller. Oppførsel og selvstendighet er det som er viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med deg i at buksene ser bedre ut med slike truser, men at vanlige truser går inn i ræva?? Ikke i mi ræv, ihvertfall...

Men du, synes jenter virkelig at det er sexy når de går med bukser som er så lave i livet at blondene på g-strengen viser? Ser jo bare sååååå dumt ut, spør du meg...?

He he...har selv avslørt litt for mye av trusa når jeg bøyer meg ned....de går så fordømt høyt opp!

JEG syns ikke det du beskriver som sexy, men gutta syns nå det. Tror jeg.

Jeg syns forøvrig sagge-stilen er MEGET usexy....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

landsbyidioten

He he...har selv avslørt litt for mye av trusa når jeg bøyer meg ned....de går så fordømt høyt opp!

JEG syns ikke det du beskriver som sexy, men gutta syns nå det. Tror jeg.

Jeg syns forøvrig sagge-stilen er MEGET usexy....

Saggestilen er jo dødssexy!! :-)

Men tilbake til det jeg beskrev; jeg har spurt meg litt for og ingen av gutta jeg kjenner syns det er det minste sexy. Han som bor her i huset syns det ser direkte latterlig ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saggestilen er jo dødssexy!! :-)

Men tilbake til det jeg beskrev; jeg har spurt meg litt for og ingen av gutta jeg kjenner syns det er det minste sexy. Han som bor her i huset syns det ser direkte latterlig ut...

TENÅRINGS-gutter, idioten.*S*

Men nå for tiden er buksene så lave at jentene må ha bikinilinje året rundt.

For et strev, du...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

landsbyidioten

TENÅRINGS-gutter, idioten.*S*

Men nå for tiden er buksene så lave at jentene må ha bikinilinje året rundt.

For et strev, du...

Åja, jeg snakket om saggemoten for _gutter_ jeg da! :-p (Presisering: gutter over 25.. helst ræppegutter fra NY... helst brune rumper... veltrente rumper og vaskebrett på magen... nam, nam :-) )

Og hva tenåringsgutter syns er sexy har jeg nok ikke den ringeste anelse om, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, jeg snakket om saggemoten for _gutter_ jeg da! :-p (Presisering: gutter over 25.. helst ræppegutter fra NY... helst brune rumper... veltrente rumper og vaskebrett på magen... nam, nam :-) )

Og hva tenåringsgutter syns er sexy har jeg nok ikke den ringeste anelse om, nei.

Are you serious???

Ser jo ikke fasongen på rumpa en gang da!

Nei, Levis 501 gjør noe der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

landsbyidioten

Are you serious???

Ser jo ikke fasongen på rumpa en gang da!

Nei, Levis 501 gjør noe der...

Selvsagt ser du fasongen - du ser jo hele rumpa :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...