Gå til innhold

vektnedgang.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Jeg har klart å gå ned 1,2 kilo denne uken, til sammen blir det 6,3 kilo. Er endelig på nittitallet,såvidt. Hva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg har klart å gå ned 1,2 kilo denne uken, til sammen blir det 6,3 kilo. Er endelig på nittitallet,såvidt. Hva med dere?

Det er jo kjempeflott! Jeg har gått ned en halvkilo siden mandag og er fornøyd med det. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Lillemus skrev:

Det er jo kjempeflott! Jeg har gått ned en halvkilo siden mandag og er fornøyd med det. :) 

Takk i likeså, en halv kilo er bra det og :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått kontroll igjen etter ferien og har gått ned 1,6 kilo etter all-time-high-målingen dagen etter hjemkomst 😊

I kveld skal jeg imidlertid på sommerfest, så det kommer til å gå med noen kalorier i vinglasset utover kvelden 😃😃😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, påskelilje skrev:

Jeg har fått kontroll igjen etter ferien og har gått ned 1,6 kilo etter all-time-high-målingen dagen etter hjemkomst 😊

I kveld skal jeg imidlertid på sommerfest, så det kommer til å gå med noen kalorier i vinglasset utover kvelden 😃😃😃

Det er jo bra :) Kos deg på sommerfest ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Jeg har klart å gå ned 1,2 kilo denne uken, til sammen blir det 6,3 kilo. Er endelig på nittitallet,såvidt. Hva med dere?

Så bra:-)

Jeg har snart gått ned det jeg gikk opp forrige helg:-) Det blir en rolig helg nå, skal prøve og ikke spise før mye.

Nå tar jeg det roligere enn deg. Har holdt på i et år og skal jo holde på med dette i det uendelige:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, emilie321 skrev:

Så bra:-)

Jeg har snart gått ned det jeg gikk opp forrige helg:-) Det blir en rolig helg nå, skal prøve og ikke spise før mye.

Nå tar jeg det roligere enn deg. Har holdt på i et år og skal jo holde på med dette i det uendelige:-)

 

Det er bra det :) Blir ofte noe godt i helgene og da går man opp, du er nå flink som står på :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Det er bra det :) Blir ofte noe godt i helgene og da går man opp, du er nå flink som står på :) 

Jeg må jo bare. Orker ikke å være så stor lengre. Det er dessuten gøy når for små klær, begynner å passe igjen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, emilie321 skrev:

Jeg må jo bare. Orker ikke å være så stor lengre. Det er dessuten gøy når for små klær, begynner å passe igjen:-)

Ja det er gøy når for små klær begynner å passe igjen, jeg syns jeg har veldig stor mange nå så det er en stund til. Men får ta tiden til hjelp :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, her var det flinke folk og positiv stemning!👏 men nå kommer jeg som har trent nesten hver dag og likevel gått opp 0,2😑 Jeg trodde jeg hadde gått ned og ble så skuffet at jeg ikke maktet å trene kl. 06... En konstruktiv reaksjon der altså...  Jeg sover minimalt om dagen og er nok for mye vekslende i kostholdet. For å sitere meg selv: Gram opp og ned betyr lite, så er vel konstant, men altså ikke på vei ned de 10 kg jeg må for å føle meg «innafor». 

Endret av cilie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, cilie skrev:

Wow, her var det flinke folk og positiv stemning!👏 men nå kommer jeg som har trent nesten hver dag og likevel gått opp 0,2😑 Jeg trodde jeg hadde gått ned og ble så skuffet at jeg ikke maktet å trene kl. 06... En konstruktiv reaksjon der altså...  Jeg sover minimalt om dagen og er nok for mye vekslende i kostholdet. For å sitere meg selv: Gram opp og ned betyr lite, så er vel konstant, men altså ikke på vei ned de 10 kg jeg må for å føle meg «innafor». 

Kan jo være muskler da siden du har trent hver dag? Jeg pleier å måle meg rundt livet også, tror det er lurt. Og søvn har vel også noe å si for vektnedgang? Det er viktig å sove godt. Det går nok veien for deg også snart :) 

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, cilie skrev:

Wow, her var det flinke folk og positiv stemning!👏 men nå kommer jeg som har trent nesten hver dag og likevel gått opp 0,2😑 Jeg trodde jeg hadde gått ned og ble så skuffet at jeg ikke maktet å trene kl. 06... En konstruktiv reaksjon der altså...  Jeg sover minimalt om dagen og er nok for mye vekslende i kostholdet. For å sitere meg selv: Gram opp og ned betyr lite, så er vel konstant, men altså ikke på vei ned de 10 kg jeg må for å føle meg «innafor». 

200 gram er en helt normal variasjon, som du jo godt vet. :) Regelmessig og nok søvn er viktig ja så fortsett med treningen og prøv å få litt mer rutine og mat og søvn så løsner det nok skal du se. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått opp 200 gram siden i går, vi var ute å spiste pizza i går. Håper jeg går fort ned igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, stjernestøv skrev:

Har gått opp 200 gram siden i går, vi var ute å spiste pizza i går. Håper jeg går fort ned igjen. 

I pizza er det mye salt og da kan en få litt mer vann i kroppen.  Dessuten er 200 g godt innafor normale variasjoner. 

Synes du er flink 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, emilie321 skrev:

I pizza er det mye salt og da kan en få litt mer vann i kroppen.  Dessuten er 200 g godt innafor normale variasjoner. 

Synes du er flink 🙂

Takk. Må bare veie meg hver dag,går vel opp til i morgen og da. Skal ha pizza i kveld, grandis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her og lurer på om jeg skal skjeie ut? Flere som skjeier ut i dag? Sjokolade og chips? Angrer vel i morgen da,eller rett etterpå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
26 minutter siden, stjernestøv skrev:

Sitter her og lurer på om jeg skal skjeie ut? Flere som skjeier ut i dag? Sjokolade og chips? Angrer vel i morgen da,eller rett etterpå. 

Spørsmålet er om du klarer å ta bare litt eller om du går bananas. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Gargamel skrev:

Spørsmålet er om du klarer å ta bare litt eller om du går bananas. 

Går nok bananas, så jeg tror jeg lar være. Er bare så vanskelig når sjokoladen ligger i en skål på bordet, tror jeg flytter skålen ut til kjøkkenet. Borte vekk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, cilie skrev:

Hold ut! Slik som ut. ikke har klart... 

Sprakk du?

Det er lett å gå på en smell,har jo spist pizza men suget etter søtt er enormt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...