Gå til innhold

vektnedgang.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei den første uken gikk jeg jo mye ned,men etterhvert så blir det ca en kilo i uka. Men det blir jo mye til sammen hvis jeg tenker fire kilo i måneden, er bare så utålmodig. Vil ha den magen enda mindre bare. 

Det er ikke kjekt å oppgi vekt nei, det er sikkert og visst. 

Du er flink. 

Jeg går ned enda mindre enn deg i uka, og jeg er også utålmodig. Ville gjerne at det skulle gå fortere, men det greier jeg ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nicklusheletida
4 minutter siden, påskelilje skrev:

Uff da - pass på at du ikke sier feil hvis du skal ha medisin eller operasjon eller noe sånt da!

Jeg tenker at legene har hørt alle mulige tall på vekt, sånn at mi vekt er ikke SÅ ekstrem, og da holder jeg meg heller til sannheten, selv om det er ubehagelig å "face". Men nå var det jo kanskje ikke i en sånn sammenheng du trakk fra 3 kilo da 😄 

Apropo operasjon. Jeg ligger og venter på operasjon nå. Hadde time 7.30. Nå er klokka snart 9'00 . 

Det eneste jeg har jeg har blitt spurt om var om jeg trengte sykemelding. Ha ha ha, skal si de var på tilbudssiden.  Trodde ikke mine egne ører. - Jo takk, jeg trenger en måned. Hadde vært deilig med ferie. 🙂 Det hadde jeg lyst til å svare, men svarte. 

- Eh det vet jeg ikke. Det tror dere vet bedre enn meg. Jeg er ikke operert enda og aner ikke hva jeg skal gjennom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, påskelilje skrev:

Runder du ned på slalåmutstyr, risikerer du at bindingen løser ut for raskt ved krappe svinger eller fall. Det er jo verre andre veien, at en oppgir for høy vekt, slik at bindingen ikke løser ut når du faller. Er det ikke slik, tro?

Det er kanskje verre på langrennski hvis du oppgir for lav vekt. Da vil du ha mindre spenn i skiene enn du trenger, og vil oppleve dem som "flate" og lite spenstige, fordi du tråkker ned hele skien.

Erfaringsmessig er det ikke så sensitivt😂 - men verst om de ikke løses ut, men tviler på at folk flest skryter på seg noen kg...  Jeg kan fort variere litt i løpet av en sesong og😑

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, emilie321 skrev:

Du er flink. 

Jeg går ned enda mindre enn deg i uka, og jeg er også utålmodig. Ville gjerne at det skulle gå fortere, men det greier jeg ikke. 

Takk! Du er nå flink du og som står på. Jeg syns det er lett å gi faen når jeg går lite ned, men det er jo ikke så lurt det heller. Nei vi får bare stå på! Klarer ikke gå mindre ned jeg heller, spiser lite nok som det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Apropo operasjon. Jeg ligger og venter på operasjon nå. Hadde time 7.30. Nå er klokka snart 9'00 . 

Det eneste jeg har jeg har blitt spurt om var om jeg trengte sykemelding. Ha ha ha, skal si de var på tilbudssiden.  Trodde ikke mine egne ører. - Jo takk, jeg trenger en måned. Hadde vært deilig med ferie. 🙂 Det hadde jeg lyst til å svare, men svarte. 

- Eh det vet jeg ikke. Det tror dere vet bedre enn meg. Jeg er ikke operert enda og aner ikke hva jeg skal gjennom.

Du må ha masse lykke til med operasjonen, og håper du kommer deg fort ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Du må ha masse lykke til med operasjonen, og håper du kommer deg fort ❤️ 

Tusen takk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Apropo operasjon. Jeg ligger og venter på operasjon nå. Hadde time 7.30. Nå er klokka snart 9'00 . 

Det eneste jeg har jeg har blitt spurt om var om jeg trengte sykemelding. Ha ha ha, skal si de var på tilbudssiden.  Trodde ikke mine egne ører. - Jo takk, jeg trenger en måned. Hadde vært deilig med ferie. 🙂 Det hadde jeg lyst til å svare, men svarte. 

- Eh det vet jeg ikke. Det tror dere vet bedre enn meg. Jeg er ikke operert enda og aner ikke hva jeg skal gjennom.

Lykke til og håper du blir tatt snart. Kjedelig å vente. Legene tilbyr vel sykemelding der det er behov for det, så synes du skal si ja til det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
3 minutter siden, cilie skrev:

Lykke til og håper du blir tatt snart. Kjedelig å vente. Legene tilbyr vel sykemelding der det er behov for det, så synes du skal si ja til det. 

Jo, men det er jo så rart å spørre om det FØR opersjonen 🙂 Hvordan kan jeg vite om jeg har behov for det før jeg er operert ? Jeg vet ikke hvordan jeg vil føle meg etterpå.

Dagen i dag går jo på egenmelding. Det er jo bare en dag 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
1 time siden, stjernestøv skrev:

Du må ha masse lykke til med operasjonen, og håper du kommer deg fort ❤️ 

Omg nå har jeg ligget lenket fast til sengen i 3 timer. Hadde time 7'.30.

Tålmodighet er ikke min sterke side 😴😴 Å ligge slik er terror 😕

Aner ikke hva som skjer jeg og hvorfor jeg skulle komme 7.30. 

Egentlig vet jeg ikke en gang hva jeg skal operere. Det står fjerning av livmorpolypp eller muskelknute, så de er ikke helt sikker selv heller kan det se ut som. 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Omg nå har jeg ligget lenket fast til sengen i 3 timer. Hadde time 7'.30.

Tålmodighet er ikke min sterke side 😴😴 Å ligge slik er terror 😕

Aner ikke hva som skjer jeg og hvorfor jeg skulle komme 7.30. 

Egentlig vet jeg ikke en gang hva jeg skal operere. Det står fjerning av livmorpolypp eller muskelknute, så de er ikke helt sikker selv heller kan det se ut som. 🤔

Ja når man er på sykehus må man være tålmodig, der er det ofte utsettelser 😮 De burde være flinkere på det, en avtale er jo en avtale. Syns det er for dårlig jeg at folk må vente så lenge, det er jo noe man vil få overstått. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
3 timer siden, stjernestøv skrev:

Ja når man er på sykehus må man være tålmodig, der er det ofte utsettelser 😮 De burde være flinkere på det, en avtale er jo en avtale. Syns det er for dårlig jeg at folk må vente så lenge, det er jo noe man vil få overstått. 

Jeg hadde ikke lest papirene skikkelig, men ferdig nå 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nicklusheletida skrev:

Jeg hadde ikke lest papirene skikkelig, men ferdig nå 😄

Godt du er ferdig da,sikkert godt å få det overstått. God bedring ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
1 time siden, stjernestøv skrev:

Godt du er ferdig da,sikkert godt å få det overstått. God bedring ❤️ 

Takk , kom hjem nå og jeg føler frisk som en fisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Takk , kom hjem nå og jeg føler frisk som en fisk :)

Å så bra :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men har veldig lyst på sjokolade og chips da,det hadde vært så godt. Men den gang ei.

Jeg er også veldig fysen i dag og har lyst på både det ene og det andre. Men må jo bare la det være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Annamaria

Skal lage meg spagetti av fullkorn og kjøttdeig

ellers spise salat og Max to tynne skiver med banan

igår det samme men laks

gått ned fra 91 til 85,7

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Annamaria skrev:

Skal lage meg spagetti av fullkorn og kjøttdeig

ellers spise salat og Max to tynne skiver med banan

igår det samme men laks

gått ned fra 91 til 85,7

 

Flinke deg ❤️ 

Her er jeg ikke flink. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annamaria
11 minutter siden, stjernestøv skrev:

Flinke deg ❤️ 

Her er jeg ikke flink. 

Det gikk automatisk ved bytte av medisin, men kjenner nå jeg må begynne jobbe for det for å å ned mer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Annamaria skrev:

Det gikk automatisk ved bytte av medisin, men kjenner nå jeg må begynne jobbe for det for å å ned mer..

Ok du klarer nok sikkert det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...