Gå til innhold

vektnedgang.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Gjest Annamaria
25 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok du klarer nok sikkert det. 

Kjøpte en ost og skinke sandwich ute med pappa.. sikkert mange kcal:( men sulten igjen allerede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg veide meg i dag. Men ble litt skremt og. Jeg har tatt av 5/6 kg siden juli. Jeg sluttet å drikke 3-4 liter cola hver dag i juli, og etter det fyker vekten ned. Men er nok pga alt sukkeret. 

Jeg veier 60 kg nå. Er 166 høy. Redd for å bli for tynn men har noen kilo å gå på fortsatt før det er fare på ferde.  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annamaria
20 timer siden, Annamaria skrev:

Kjøpte en ost og skinke sandwich ute med pappa.. sikkert mange kcal:( men sulten igjen allerede

Ned 500 gram fra i går!!:) tross ost og skinke sandwich, enda en laksemiddag med rømme og to brødskiver med banan

85,2 nå

er strålende fornøyd 

Ser for meg at jeg klarer gå ned til 69. Bare jeg er under 70:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...