Karmøy-84 Skrevet 7. oktober 2019 Del Skrevet 7. oktober 2019 Jeg er ei dame i 30 årene,som sliter med kroniske smerter i tenner.Dette «Marerittet» begynte for ca 5 år siden,fikk Sterke U-utholdige tannsmerter.Begynte i en jeksel,fikk trukket den og ble helt god igjen etterpå.Etter noen uker begynte det smerter i en ny jeksel.Fikk trukket den også,og ble helt god igjen den gangen også.Slikt har det pågått,har pr.idag trukket 8 jeksler.For 1 år siden var det på an’ igjen,fått Store smerter i begge fortenner oppe.Nå nekter tannleger å trekke.Reiste til Polen,i Håp om tannleger der kunne hjelpe meg,å få ut de 2 fortennene oppe.Men Nok en’ gang ble jeg Avvist,de’ nektet de også!Viser heller ingenting på røntkenbilder.Har også vert hos andre typer Pesialister,men ingen klarer å hjelpe meg....Tann-nervesmertene er så Sterke og Uutholdige -«vet ikke» hvor jeg skal gjøre av meg??!?!Hva gjør mennesker i min’ situasjon?Jeg kan da vel ikke være den eneste’ som har det slik.Tar Gjerne imot Gode Tips!TAKK. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/450984-hei/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.