AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 Skrevet 13. juli 2020 Pleier det å støve så FRYKTELIG? Brukte 1500 kr på linsengetøyp, og da var det på tilbud. Etter noen dagers bruk oppdaget jeg et teppe av støv under senga! Og det er ubehagelig å puste. Pysjen blir full av tett i tett av hvitt støv, og halsen min kjennes full av støv - og neseborene. Mo hoste litt her og der, og halsen produserer slim for å få unna støvet, sikkert. Pleier det å være så ille? Gir det seg? Har vasket det etter anvisning to gaver, og tørket det på stativ ute. Vurderer å bare ikke bruke det for helsas skyld Anonymkode: e4b82...bda 0 Siter
knas Skrevet 13. juli 2020 Skrevet 13. juli 2020 Jeg har lin og elsker det. Ikke merket noe til mer støv, og jeg har sarte astmalunger. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2020 Skrevet 14. juli 2020 På 13.7.2020 den 22.11, AnonymBruker skrev: Pleier det å støve så FRYKTELIG? Brukte 1500 kr på linsengetøyp, og da var det på tilbud. Etter noen dagers bruk oppdaget jeg et teppe av støv under senga! Og det er ubehagelig å puste. Pysjen blir full av tett i tett av hvitt støv, og halsen min kjennes full av støv - og neseborene. Mo hoste litt her og der, og halsen produserer slim for å få unna støvet, sikkert. Pleier det å være så ille? Gir det seg? Har vasket det etter anvisning to gaver, og tørket det på stativ ute. Vurderer å bare ikke bruke det for helsas skyld Anonymkode: e4b82...bda Sikker på det er ekte lin? Anonymkode: 73f14...26e 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.