Gå til innhold

Evig mas om barnepass osv.. hvordan hadde dere reagert?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er eldst i en søskenflokk på 4. Føler jeg har passet barn nesten hele livet bortsett fra når jeg har bodd langt borte. Hatet det! Da jeg var tenåring var det min nest yngste bror. Jeg og eldste søsken er ganske nær verandaer i alder så der passet jeg ikke. Men i og m jeg var eldst så.. nå er yngste enda ikke nådd tenårene og jeg synes det er et evig mas. Får spørsmål om jeg skal være hjemme av mamma... sier jeg ja spør hun hver bidige uke om jeg kan passe henne fordi hun selv kunne tenkt seg å reist på noe alene for en gangs skyld. Hun får ikke være alene i hjemmet til faren selv om det er greit for faren. Hun er 12. Jeg irriterer meg over frykten hennes i alt. Men nevner jeg det blir hun sur. Akkurat som hun ikke vil innrømme at hun kanskje har en angstlidelse. 

Anonymkode: 38983...857

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...