Gå til innhold

Husmorvikar


Gjest Anonym 2

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym 2
Dorthe skrev (14 timer siden):

Det er mange som trenger personlig assistent til barn i alle aldre.  Jeg tror jeg hadde tilbudt mine tjenester som assistent eller sett etter ledige stillinger som assistent på finn.no

Når jeg søker assistent for barn på finn.no, finner jeg bare barnehageassistent,  det kunne jeg ikke tenkt meg. Men jeg kunne selvsagt prøvd å gjøre noe sånt. Jeg trives best med 1 til 1 jobbing. 

Endret av Anonym 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym 2 skrev (46 minutter siden):

Når jeg søker assistent for barn på finn.no, finner jeg bare barnehageassistent,  det kunne jeg ikke tenkt meg. Men jeg kunne selvsagt prøvd å gjøre noe sånt. Jeg trives best med 1 til 1 jobbing. 

Du må nok søke på personlig assistent.  Det ligger 250 jobber ute, men jeg vet ikke hvor du bor og hvilke som er til barn så det må du sjekke sjøl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes det er en kjempegod ide! Kanskje ikke reklamere med ordet husmorvikar, men mer en slags assistent, som flere her nevner.
Da mine barn var små hadde jeg absolutt vurdert et sånt tilbud. Vi hadde vaskehjelp en periode, hun kom en dag annenhver uke og vasket over gulv, tørket støv og la på rent sengetøy. Vi måtte jo rydde vekk leker og sånt først, og jeg tok av urent sengetøy og la frem nytt før hun kom. Jeg vasket alltid toalettet også, for syntes hun skulle slippe å stå med det.

Det jeg tenker hadde hatt bruk for i en sånn situasjon er hjelp til gulvvask, støvsuging, bytte sengetøy, kanskje handle matvarer. Nå er det jo mange som bestiller matvarer og middag på nettet, men i min tid var ikke sånt oppfunnet.

Dette er en god ide, så ikke legg den fra deg :D!

Anonymkode: 6fd1c...b0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg hadde lett benyttet meg av "husmorvikar", hvertfall hvis det var en person som kunne kommet med råd/hjelp i forhold til amming og barnestell. Men så hadde vi en dårlig opplevelse fra barsel hvor det ble forventet at ammingen skulle gå av seg selv (det tok nesten 2 måneder før amming var behagelig) og stell av barnet måtte vi finne ut av selv 🙄 så en barnepleier som husmorvikar hadde vært velkommen hos oss. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...