UtakknemligDiva Skrevet 16. oktober 2021 Del Skrevet 16. oktober 2021 Jeg vet mange mistet jomfrudommen som 16 åringer. Jeg har aldri ligget naken ved siden av en mann. Ikke noen faktisk. Fordi jeg føler at jeg gjør noe straffbart. Jeg bare vet ikke hvorfor jeg føler det slik. Har vært rolig lenge nå, men i dag kom det tilbake litt. Hvordan få vekk disse tankene? Jeg vet at sex er vanlig og at de fleste har hatt det. For meg så virker dette mer som noe som kan straffe seg i form av at jeg blir venneløs, syk eller hengt ut. Jeg er redd for horestempel. Og redd for å vise egen lyst. Skulle ønske jeg klarte å se på kos som kos. Jeg er ikke oppvokst i et kristent hjem heller. Likevel kjennes det som jeg ikke eier meg selv. Det kjennes som jeg gjør noe forbudt når jeg prøver å gå lenger med en mann. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/463271-skamf%C3%B8lelse-rundt-kropp-og-sex/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stormwind Skrevet 17. oktober 2021 Del Skrevet 17. oktober 2021 90tallsbarn skrev (17 timer siden): Jeg vet mange mistet jomfrudommen som 16 åringer. Jeg har aldri ligget naken ved siden av en mann. Ikke noen faktisk. Fordi jeg føler at jeg gjør noe straffbart. Jeg bare vet ikke hvorfor jeg føler det slik. Har vært rolig lenge nå, men i dag kom det tilbake litt. Hvordan få vekk disse tankene? Jeg vet at sex er vanlig og at de fleste har hatt det. For meg så virker dette mer som noe som kan straffe seg i form av at jeg blir venneløs, syk eller hengt ut. Jeg er redd for horestempel. Og redd for å vise egen lyst. Skulle ønske jeg klarte å se på kos som kos. Jeg er ikke oppvokst i et kristent hjem heller. Likevel kjennes det som jeg ikke eier meg selv. Det kjennes som jeg gjør noe forbudt når jeg prøver å gå lenger med en mann. Det meste av dette er nok bare i ditt hode. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/463271-skamf%C3%B8lelse-rundt-kropp-og-sex/#findComment-4062605 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.