Lillemus Skrevet 1. mai 2022 Del Skrevet 1. mai 2022 stjernestøv skrev (4 minutter siden): Nei kan ikke skylde på glatte veier nå Kan prøve tipset ditt, går på en elvevei vi har her og jeg prøver å gå til enden av den. Men ikke alltid jeg orker det, men 20 min er jo overkommelig. Noe er jo bedre enn ingenting og da, ja kan jo og prøve å gå raskere. Får beskjed av sykepleieren jeg går med at jeg går raskt, jeg vil helst bli fort ferdig jeg. Må inn igjen hehe. Du trenger ikke gå til enden hver gang, men bare du kommer deg ut så blir det jo noen skritt av det. Fint at du går raskt, det får opp pulsen litt og det er bra! Men ikke gå så raskt at du bare orker å gå et kort stykke, da er det bedre å roe ned litt på farten og heller gå litt lengre. Kanskje det er greit å gjøre det forholdsvis tidlig på dagen så slipper du å tenke på at "nei, nå skulle jeg vært ute og gått", men heller kan kjenne på den gode følelsen av at du har vært ute? Dette klarer du vet du! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/464903-jeg-sliter-med-matinntaket-n%C3%A5/page/7/#findComment-4092340 Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 2. mai 2022 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2022 Lillemus skrev (13 timer siden): Du trenger ikke gå til enden hver gang, men bare du kommer deg ut så blir det jo noen skritt av det. Fint at du går raskt, det får opp pulsen litt og det er bra! Men ikke gå så raskt at du bare orker å gå et kort stykke, da er det bedre å roe ned litt på farten og heller gå litt lengre. Kanskje det er greit å gjøre det forholdsvis tidlig på dagen så slipper du å tenke på at "nei, nå skulle jeg vært ute og gått", men heller kan kjenne på den gode følelsen av at du har vært ute? Dette klarer du vet du! Ja det gjør jo det Er bare vant til å gå raskt men kan prøve å roe det litt, det har jo noe med angsten å gjøre og. Ja jeg er jo i best form tidligere på dagen så kan prøve på det 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/464903-jeg-sliter-med-matinntaket-n%C3%A5/page/7/#findComment-4092390 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.