Gå til innhold

Jeg sliter med matinntaket nå.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv
hipohopp2022 skrev (3 minutter siden):

Onsdag? Dagene bare flyr. Jeg trodde det var helg. Kan du ikke ta deg en banan da?

Syns det har gått seint denne uka. Det er jo påske da,det går alltid tregt da. Kan ikke ta meg en banan nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hipohopp2022
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Syns det har gått seint denne uka. Det er jo påske da,det går alltid tregt da. Kan ikke ta meg en banan nå. 

Hvorfor ikke? Var du ikke sulten da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
hipohopp2022 skrev (2 minutter siden):

Hvorfor ikke? Var du ikke sulten da?

Jo veldig sulten men kan ikke risikere å gå opp i vekt til i morgen. Må mest mulig ned til fredag. Skal kose meg på lørdag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
hipohopp2022 skrev (7 minutter siden):

Hvorfor ikke? Var du ikke sulten da?

Men tror jeg tar meg et knekkebrød,er så sulten. Omg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hugo Hylster
7 minutes ago, stjernestøv said:

Jo veldig sulten men kan ikke risikere å gå opp i vekt til i morgen. Må mest mulig ned til fredag. Skal kose meg på lørdag. 

Da går vinn8ngen opp i spinningen skulle en tru.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Hugo Hylster skrev (3 minutter siden):

Da går vinn8ngen opp i spinningen skulle en tru.

Ja men håper jeg ikke går opp så mye på lørdag,skal jo ikke spise sjokolade og chips. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hipohopp2022
stjernestøv skrev (9 minutter siden):

Men tror jeg tar meg et knekkebrød,er så sulten. Omg

Ok jeg forstår. Men har du ikke vannis? Det kan man lage av frukter og grønnsaker saft eller juice (med havregryn på)

Endret av hipohopp2022
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
hipohopp2022 skrev (2 minutter siden):

Ok jeg forstår. Men har du ikke vannis? Det kan man lage av frukter og grønnsaker saft eller juice (med havregryn på)

Pleier å ta meg en zhero is etter kvelds. Vannis har jeg ikke prøvd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022
stjernestøv skrev (3 minutter siden):

Pleier å ta meg en zhero is etter kvelds. Vannis har jeg ikke prøvd. 

Vannis/ saftis som man kan lage selv. Zhero is er det samme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Jeg kom meg på 70 tallet heldigvis, ned 3,3 kilo denne uka. Har jobbet med maten for det og så det var godt, da er det verdt det. Skal prøve å ikke komme over 80 igjen men det er vel ikke så lett, i morgen skal jeg unne meg en kanelbolle og pizza. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (25 minutter siden):

Jeg kom meg på 70 tallet heldigvis, ned 3,3 kilo denne uka. Har jobbet med maten for det og så det var godt, da er det verdt det. Skal prøve å ikke komme over 80 igjen men det er vel ikke så lett, i morgen skal jeg unne meg en kanelbolle og pizza. 

Gratulerer! En god følelse å nå målet man har satt seg. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Vhanja skrev (15 minutter siden):

Gratulerer! En god følelse å nå målet man har satt seg. :D

Takk :) Ja sant det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
stjernestøv skrev (På 12.4.2022 den 16.16):

Må det hvis jeg skal gå ned i vekt, men du går jo på lavkarbo så kanskje det har noe å si. 

Jeg spiser også mer enn det der, og kan fortsatt gå ned i vekt. Så lenge jeg ikke tar helt av i helgene. 

Hvordan går det nå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
Glitter skrev (2 minutter siden):

Jeg spiser også mer enn det der, og kan fortsatt gå ned i vekt. Så lenge jeg ikke tar helt av i helgene. 

Hvordan går det nå? 

Jeg tar av i helgene :( Da kommer suget skikkelig og jeg overspiser, spiste i hele går og det vises på vekten for å si det sånn. Kommer meg ikke videre nedover jeg tydeligvis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (17 minutter siden):

Jeg tar av i helgene :( Da kommer suget skikkelig og jeg overspiser, spiste i hele går og det vises på vekten for å si det sånn. Kommer meg ikke videre nedover jeg tydeligvis. 

Blitt endel ekstra denne helgen på meg og, men ikke sånn type overspising. Og det er fordi jeg ikke går for lavt i inntak i ukedagene. 

Hvorfor prøver du ikke å spise litt mer jevnt? Mer i ukene og mindre i helgene. Totalen kan bli at du går ned i vekt, bare saktere enn hva du ønsker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Glitter skrev (14 minutter siden):

Blitt endel ekstra denne helgen på meg og, men ikke sånn type overspising. Og det er fordi jeg ikke går for lavt i inntak i ukedagene. 

Hvorfor prøver du ikke å spise litt mer jevnt? Mer i ukene og mindre i helgene. Totalen kan bli at du går ned i vekt, bare saktere enn hva du ønsker. 

Kan prøve på det, men føler meg så fastlåst. Har jo holdt på med dette i hele år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (8 minutter siden):

Kan prøve på det, men føler meg så fastlåst. Har jo holdt på med dette i hele år. 

Hvordan går det med skritt-tellingen? Jeg synes du ikke skal fokusere så innmari hardt på å gå mer ned i vekt, men heller fokusere mer på å komme i bedre form. :) Du er tross alt ikke særlig overvektig lenger og om du klarer å komme i litt mer aktivitet og bygge litt muskler så vil du samtidig forbrenne litt fett også. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Lillemus skrev (2 minutter siden):

Hvordan går det med skritt-tellingen? Jeg synes du ikke skal fokusere så innmari hardt på å gå mer ned i vekt, men heller fokusere mer på å komme i bedre form. :) Du er tross alt ikke særlig overvektig lenger og om du klarer å komme i litt mer aktivitet og bygge litt muskler så vil du samtidig forbrenne litt fett også. :) 

Jo jeg har nå brukt den litt men i helga har jeg ikke gått noe, det er vanskelig å komme i gang med noe. Vil komme i bedre form, skal jo begynne på yoga og nå så håper det hjelper på. Men målet er jo å gå mer turer :) Må bare få fingeren ut, ikke alltid så lett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (4 minutter siden):

Jo jeg har nå brukt den litt men i helga har jeg ikke gått noe, det er vanskelig å komme i gang med noe. Vil komme i bedre form, skal jo begynne på yoga og nå så håper det hjelper på. Men målet er jo å gå mer turer :) Må bare få fingeren ut, ikke alltid så lett. 

Nå kan du ikke skylde på glatt vei heller. ;) Si til deg selv at "Jeg skal gå i alle fall i 10 min før jeg snur" og så tar du bare på deg sko og jakke, starter skrittelleren (om den ikke går automatisk) og så går du ut. Etter 10 min kan du vurdere om du skal ta fem minutter til eller om det er nok med 10 min i dag, når du kommer hjem har du jo da gått i 20 min. :) Eller finn en runde eller en strekning og se om du ikke klarer å gå den litt raskere om en uke enn du klarte den dagen, det kan jo være motiverende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Lillemus skrev (1 minutt siden):

Nå kan du ikke skylde på glatt vei heller. ;) Si til deg selv at "Jeg skal gå i alle fall i 10 min før jeg snur" og så tar du bare på deg sko og jakke, starter skrittelleren (om den ikke går automatisk) og så går du ut. Etter 10 min kan du vurdere om du skal ta fem minutter til eller om det er nok med 10 min i dag, når du kommer hjem har du jo da gått i 20 min. :) Eller finn en runde eller en strekning og se om du ikke klarer å gå den litt raskere om en uke enn du klarte den dagen, det kan jo være motiverende?

Nei kan ikke skylde på glatte veier nå :) Kan prøve tipset ditt, går på en elvevei vi har her og jeg prøver å gå til enden av den. Men ikke alltid jeg orker det, men 20 min er jo overkommelig. Noe er jo bedre enn ingenting og da, ja kan jo og prøve å gå raskere. Får beskjed av sykepleieren jeg går med at jeg går raskt, jeg vil helst bli fort ferdig jeg. Må inn igjen hehe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...