Gå til innhold

Barn fra tidligere forhold. Har du noen kontakt med barnas far etter de ble voksne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har iblant skrevet sms til han om det er noe som skjer med barna osv selv om de er voksne. I forbindelse med et voksent barn med sykdom så hadde jeg forventet å høre mer ifra han om info rundt dette. Men hører ingenting. I det siste året så er det kun meg som tar kontakt. Men prøver nå å slutte å ta kontakt. Litt rar følelse å miste helt kommunikasjon med barnas far. Men det er nok vanlig. Så samme hva som skjer mine barn så virker det som om barnas far aldri vil kommunisere lenger. 

Er det bare meg som synes det er rart? Hvordan har dere det med barnets far etter at barna ble voksne? Komminiserer dere om det skjer noe spesielt osv ? 

 

Anonymkode: 56566...90b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har mye kontakt med faren, og vi møtes også mye. Vi ønsket det sånn, og gjorde et valg som krevde en del av oss begge den første tiden etter bruddet. Vi er veldig godt fornøyd med denne løsningen i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er det bare meg som synes det er rart? Hvordan har dere det med barnets far etter at barna ble voksne? Komminiserer dere om det skjer noe spesielt osv ? 

Ja, vi kommuniserer litt, men stadig mindre naturlig nok. Men vi er venner på fb og er gode venner så vi har jo kontakt. Vi jobber i samme bedrift og det gjelder også nyfruen hans så vi pleier å fleipe med at det er familiesamling om vi er på møter samtidig. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (1 time siden):

Ja, vi kommuniserer litt, men stadig mindre naturlig nok. Men vi er venner på fb og er gode venner så vi har jo kontakt. Vi jobber i samme bedrift og det gjelder også nyfruen hans så vi pleier å fleipe med at det er familiesamling om vi er på møter samtidig. ;) 

Hehehe 😆 Familiesamling.  Høres jo koselig ut at dere har den tonen.

Jeg tok en avgjørelse med å ta sjansen å skrive til han. Er greit å spørre når det er noe spesielt angående barna selv om de er voksen. Han svarte greit og hyggelig. Selv om barna er voksen så dukker det iblant opp bekymringer eller et eller annet om barna. Da er det greit å kunne prate sammen. :)

Anonymkode: 56566...90b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...