Gå til innhold

Personlig trener = trening


hipohopp2022

Anbefalte innlegg

hipohopp2022 skrev (2 timer siden):

Spiseforstyrrelser eller hva det er ->jeg heier på deg og håper du forsetter og skrive for deg selv. Vi har hver sin vei å gå- du ned , jeg opp. Dette klarer vi! 

Vi har godt av en heiagjeng, begge to. 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

snusmumeriken96
Lillemus skrev (På 17.3.2022 den 15.42):

Jeg vet at du ikke liker denne sammenslåingen, selv ser jeg ikke problemet med akkurat det. :)

Du får tilsnakk fordi du er så bestemt i mange tråder.. og brae fordi noen er undervektige vil ikke det si at de ikke kan spise sunt eller trene som andre mennesker - dette virker det som om du ikke forstår, og du kommer med meninger om folk som du ikkeengang kjenner eller vet hvem er... det er veldig feil og er egentlig litt lei av å se det gjentatte ganger her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96 skrev (5 timer siden):

Du får tilsnakk fordi du er så bestemt i mange tråder.. og brae fordi noen er undervektige vil ikke det si at de ikke kan spise sunt eller trene som andre mennesker - dette virker det som om du ikke forstår, og du kommer med meninger om folk som du ikkeengang kjenner eller vet hvem er... det er veldig feil og er egentlig litt lei av å se det gjentatte ganger her inne.

Helt greit, men akkurat her er det snakk om en person som er så undervektig at legen hennes har nektet henne å være i aktivitet overhodet og truer med tvangsinnlegging om hun ikke legger på seg... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96
Lillemus skrev (2 timer siden):

Helt greit, men akkurat her er det snakk om en person som er så undervektig at legen hennes har nektet henne å være i aktivitet overhodet og truer med tvangsinnlegging om hun ikke legger på seg... 

Ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022
Lillemus skrev (9 timer siden):

Helt greit, men akkurat her er det snakk om en person som er så undervektig at legen hennes har nektet henne å være i aktivitet overhodet og truer med tvangsinnlegging om hun ikke legger på seg... 

jada👀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022

Jeg har snakket ned en PT i dag som faktisk vurderer og ta utfordringen om hjelpe meg dersom jeg går opp 2 kg. Dette er en PT med erfaring innen vektoppgang og ernæring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hipohopp2022 skrev (10 minutter siden):

Jeg har snakket ned en PT i dag som faktisk vurderer og ta utfordringen om hjelpe meg dersom jeg går opp 2 kg. Dette er en PT med erfaring innen vektoppgang og ernæring. 

Håper det blir til god hjelp for deg. :) Håper legen også gir klarsignal når du har fått på deg et par kg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022
hipohopp2022 skrev (10 minutter siden):

Jeg har snakket ned en PT i dag som faktisk vurderer og ta utfordringen om hjelpe meg dersom jeg går opp 2 kg. Dette er en PT med erfaring innen vektoppgang og ernæring. 

Ja, @Lillemus jeg nevnte selvsagt ingenting om det legen har sagt. Jeg er jo ikke dum!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022
Lillemus skrev (4 minutter siden):

Håper det blir til god hjelp for deg. :) Håper legen også gir klarsignal når du har fått på deg et par kg. 

Legen og jeg er ikke enig. Støtt meg i det minste, på at jeg vet selv hva jeg ‘feiler’. En lege har ikle alltid rett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022 skrev (8 minutter siden):

Ja, @Lillemus jeg nevnte selvsagt ingenting om det legen har sagt. Jeg er jo ikke dum!

Tja... Du er ikke dum, men dette er kanskje ikke så smart gjort?

hipohopp2022 skrev (3 minutter siden):

Legen og jeg er ikke enig. Støtt meg i det minste, på at jeg vet selv hva jeg ‘feiler’. En lege har ikle alltid rett. 

Vel, pt'n har jo sett hvor landet ligger i og med at han vil du skal legge på deg før han vil begynne å trene med deg, så legen tar ikke helt feil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022
Lillemus skrev (7 minutter siden):

Tja... Du er ikke dum, men dette er kanskje ikke så smart gjort?

Vel, pt'n har jo sett hvor landet ligger i og med at han vil du skal legge på deg før han vil begynne å trene med deg, så legen tar ikke helt feil...

Nei jeg snakket bare på telefon med han. Jeg vil vil bevege meg. Det kan ikke noen nekte meg. 

Endret av hipohopp2022
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022
snusmumeriken96 skrev (23 timer siden):

Du får tilsnakk fordi du er så bestemt i mange tråder.. og brae fordi noen er undervektige vil ikke det si at de ikke kan spise sunt eller trene som andre mennesker - dette virker det som om du ikke forstår, og du kommer med meninger om folk som du ikkeengang kjenner eller vet hvem er... det er veldig feil og er egentlig litt lei av å se det gjentatte ganger her inne.

Det er ikke alle som er som er syk nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022 skrev (9 timer siden):

Nei jeg snakket bare på telefon med han. Jeg vil vil bevege meg. Det kan ikke noen nekte meg. 

Nei, de kan ikke nekte deg det. Men det kan i verste fall føre til tvangsinnleggelse. Det er ditt valg om du ønsker å ta det den veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

snusmumeriken96 skrev (På 28.3.2022 den 1.27):

Du får tilsnakk fordi du er så bestemt i mange tråder.. og brae fordi noen er undervektige vil ikke det si at de ikke kan spise sunt eller trene som andre mennesker - dette virker det som om du ikke forstår, og du kommer med meninger om folk som du ikkeengang kjenner eller vet hvem er... det er veldig feil og er egentlig litt lei av å se det gjentatte ganger her inne.

Jeg er i alle fall enig i at undervektige bør spise sunt.

For deres del innebærer det å få i seg flere kalorier.

Det som er nei-mat for meg er ja-mat for dem.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022
Vhanja skrev (1 time siden):

Nei, de kan ikke nekte deg det. Men det kan i verste fall føre til tvangsinnleggelse. Det er ditt valg om du ønsker å ta det den veien.

…. Vil ikke det!!😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022 skrev (19 minutter siden):

…. Vil ikke det!!😳

Tenker du ikke over at det kan bli konsekvensen når du oppsøker PT?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022
Vhanja skrev (6 minutter siden):

Tenker du ikke over at det kan bli konsekvensen når du oppsøker PT?

Faktisk vet jeg ikke.. en PT ønsker at klientene skal få bedre helse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022 skrev (12 timer siden):

Ja, @Lillemus jeg nevnte selvsagt ingenting om det legen har sagt. Jeg er jo ikke dum!

Jeg pleier ikke å svare deg - og egentlig skulle jeg ønske at du ikke fikk noen respons overhodet på en god del av innleggene dine. Jeg synes du stort sett bruker forumet på en destruktiv måte. 

Det er også en risiko at folk i for stor grad tror på det du skriver, og at du dermed må fortsette i samme spor - helt uavhengig av hva som rent faktisk foregår i livet ditt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022
frosken skrev (1 minutt siden):

Jeg pleier ikke å svare deg - og egentlig skulle jeg ønske at du ikke fikk noen respons overhodet på en god del av innleggene dine. Jeg synes du stort sett bruker forumet på en destruktiv måte. 

Det er også en risiko at folk i for stor grad tror på det du skriver, og at du dermed må fortsette i samme spor - helt uavhengig av hva som rent faktisk foregår i livet ditt. 

? For en ufin kommentar. Jeg fikk ikke akkurat et godt inntrykk av deg første gangen og det viser du at stemmer denne gangen. Jeg har like stor rett til og bruke forumet for seg som bare bruker pekefinger og tror du kan og vet alle svar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022 skrev (3 minutter siden):

? For en ufin kommentar. Jeg fikk ikke akkurat et godt inntrykk av deg første gangen og det viser du at stemmer denne gangen. Jeg har like stor rett til og bruke forumet for seg som bare bruker pekefinger og tror du kan og vet alle svar. 

Jeg er delvis enig med henne. Men jeg håper at du gjennom å være her kan oppnå bedre innsikt og bedre forutsetninger til å jobbe med sykdommen din. 

Vi er mange på forumet som har lært mye av å være her, og som kanskje ikke alltid har brukt forumet direkte konstruktivt. Og noe som har endret meg har vært tilbakemeldinger jeg i første omgang oppfattet som ufine. Noen kommentarer og angripelser har vært kun ufint hets, men da hovedsakelig av AB-brukere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...