Gå til innhold

Personlig trener = trening


hipohopp2022

Anbefalte innlegg

snusmumeriken96
hipohopp2022 skrev (3 minutter siden):

Det har tatt tid for meg og erkjenne mitt eget problem! Du burde ikke snakke om så høyt om det som snakker om mye verre ting… og som kan få uheldige konsekvenser for deg og andre. 

Jeg har ikke snakket om ille ting. Det snakkes daglig om selvmordstanker også her inne. Det er vanlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hipohopp2022
Glitter skrev (10 minutter siden):

Det handler vel om hvordan man skriver om ting og slikt. Også er spiseforstyrrelser dessverre slik at en person med spiseforstyrrelse kan trigge en annen. På KG er de skikkelig streng på dette. For streng etter min mening. 

Leit at du har det så tungt. 

Vel jeg har ikke skrevet om triggende ting så vidt jeg vet uten og benekte egen innsikt i egen sykdom… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022
snusmumeriken96 skrev (Akkurat nå):

Jeg har ikke snakket om ille ting. Det snakkes daglig om selvmordstanker også her inne. Det er vanlig. 

Det er mye verre enn det jeg sliter med. Dessuten så er det ikke om og gjøre og ha det verst. Du har dine ting og jeg mine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022
snusmumeriken96 skrev (12 minutter siden):

Ble sur fordi jeg støtta opp under deg, og du sier at du ikke er syk osv også plutselig sier du at du er det allikevel ? Du lyver jo.. min personlig mening , vel jeg ser litt ned på folk som med egen vilje ødelegger sin egen helse... Du burde logge av doktor line. 

Med vilje? Med vilje? …. Wow 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner. Eller stenger jeg denne tråden nå da den utvikler seg i en uheldig retning både for TS og andre brukere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admin låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...