Gå til innhold

Hvor lenge Kan man holdes


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Innlagt mot sin vilje? 

Anonymkode: 45e75...3f8

Så lenge det er nødvendig. 

Anonymkode: 793a3...6e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kommer an på hva du er innlagt for og hvor lenge de anser det som nødvendig. Kan være alt ifra en dag eller to til flere måneder.

Anonymkode: 7ad91...27d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

😳 måneder? 

Anonymkode: 45e75...3f8

Dub får spørre der du er. Vis deg samarbeidsvillig og gjør som du får beskjed om så går det fortere enn om du ikke oppfører deg bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Innlagt mot sin vilje? 

Anonymkode: 45e75...3f8

Det er bestemte kriterier som skal være oppfylt for tvangsinnleggelser, og så lenge kriteriene er oppfylt så kan tvangen opprettholdes. Dersom kriteriene ikke lenger er oppfylt, så kan man ikke lenger holdes tilbake. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Lillemus skrev (9 minutter siden):

Dub får spørre der du er. Vis deg samarbeidsvillig og gjør som du får beskjed om så går det fortere enn om du ikke oppfører deg bra.

Håper jeg får komme hjem til helgen… sykehus er ikke noe for meg! 

Anonymkode: 45e75...3f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Innlagt mot sin vilje? 

Anonymkode: 45e75...3f8

Spørs paragrafen du er lagt inn på. Er du 3.2 eller 3.3? Om det er 3.2 så er du kun for observasjon og det er maks 10 dager. 

Er du 3.3 kan de egentlig holde deg i lang tid. Som regel 3 måneder og da er det by vurdering, som regel ikke lenger enn 3 men at du slippes ut og fortsetter videre med tvungen dps samtaler. 

Anonymkode: 6cfe6...dd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Spørs paragrafen du er lagt inn på. Er du 3.2 eller 3.3? Om det er 3.2 så er du kun for observasjon og det er maks 10 dager. 

Er du 3.3 kan de egentlig holde deg i lang tid. Som regel 3 måneder og da er det by vurdering, som regel ikke lenger enn 3 men at du slippes ut og fortsetter videre med tvungen dps samtaler. 

Anonymkode: 6cfe6...dd0

Jeg vet ikke. 

Anonymkode: 45e75...3f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
frosken skrev (10 timer siden):

Det er bestemte kriterier som skal være oppfylt for tvangsinnleggelser, og så lenge kriteriene er oppfylt så kan tvangen opprettholdes. Dersom kriteriene ikke lenger er oppfylt, så kan man ikke lenger holdes tilbake. 

Det er vanskelig å forstå seg på etter det jeg leser om det, er ikke sucidal eller psykotisk. 

Anonymkode: 45e75...3f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er vanskelig å forstå seg på etter det jeg leser om det, er ikke sucidal eller psykotisk. 

Anonymkode: 45e75...3f8

Bruk heller kreftene på å gjøre som de sier og blir frisk igjen. Om du slippes ut nå er det nok rett tilbake til din destruktive atferd igjen er jeg redd for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (1 time siden):

Bruk heller kreftene på å gjøre som de sier og blir frisk igjen. Om du slippes ut nå er det nok rett tilbake til din destruktive atferd igjen er jeg redd for.

…. 

Anonymkode: 45e75...3f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (1 time siden):

Bruk heller kreftene på å gjøre som de sier og blir frisk igjen. Om du slippes ut nå er det nok rett tilbake til din destruktive atferd igjen er jeg redd for.

Får ikke permisjon i helgen,.. mistet all frihet.. får ikke engang dusje alene🤪 som om dette skal gjøre meg frisk😳🙈

Anonymkode: 45e75...3f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Får ikke permisjon i helgen,.. mistet all frihet.. får ikke engang dusje alene🤪 som om dette skal gjøre meg frisk😳🙈

Anonymkode: 45e75...3f8

Du må prøve å stole på at de vet hva de gjør og samarbeide, lykke til videre ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
stjernestøv skrev (15 minutter siden):

Du må prøve å stole på at de vet hva de gjør og samarbeide, lykke til videre ❤️ 

Jeg vil hjem stjernestøv. Vil ikke være her. 

Anonymkode: 45e75...3f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg vil hjem stjernestøv. Vil ikke være her. 

Anonymkode: 45e75...3f8

Forstår det men det er jo til ditt eget beste og de vil bare hjelpe deg å få det bedre, det ligger omsorg i det. Du trenger jo hjelp med dette for du klarer det ikke alene, derfor er det jo best at du blir der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
stjernestøv skrev (1 time siden):

Forstår det men det er jo til ditt eget beste og de vil bare hjelpe deg å få det bedre, det ligger omsorg i det. Du trenger jo hjelp med dette for du klarer det ikke alene, derfor er det jo best at du blir der. 

Det klare jeg helt fint. 

Anonymkode: 45e75...3f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det klare jeg helt fint. 

Anonymkode: 45e75...3f8

Det har jo vist seg at du ikke klarer det, du trenger hjelp med dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg vil hjem stjernestøv. Vil ikke være her. 

Anonymkode: 45e75...3f8

Jeg forstår godt at du vil hjem. Veien hjem er gjennom samarbeid med helseteamet og gjøre det de ber om slik at du blir bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (6 minutter siden):

Jeg forstår godt at du vil hjem. Veien hjem er gjennom samarbeid med helseteamet og gjøre det de ber om slik at du blir bedre.

Det er utrolig vanskelig dessverre, akkurat nå. Hadde jeg i det minste fått permisjon i helgen. Men det får jeg ikke. Det er vanskelig og forstå. 

Anonymkode: 45e75...3f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...