Gå til innhold

Hvor lenge Kan man holdes


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
frosken skrev (25 minutter siden):

Fint at du prøver å finne motivasjon:-)

Det kan hende jeg forstår mer enn du tror - men det kan selvfølgelig også hende at jeg forstår mindre enn jeg selv tror. 

Nå fikk du en Stjerne i hatten av meg 🌟

Anonymkode: 0f30c...1ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Føler det går opp så er jeg der en stund før jeg får motgang å går rett ned igjen. Dagen i dag var en god dag helt inntil cruella devil kom. Hvorfor kan man ikke gå et kompromiss? Hvorfor er noen skrudd sammen så 4 kantet? Hvorfor finnes det bare et svar? Hvorfor Kan man ikke være rund i kantene? Hvorfor hvorfor? Snart lunsj. Gruer meg😣

Anonymkode: 45e75...3f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Føler det går opp så er jeg der en stund før jeg får motgang å går rett ned igjen. Dagen i dag var en god dag helt inntil cruella devil kom. Hvorfor kan man ikke gå et kompromiss? Hvorfor er noen skrudd sammen så 4 kantet? Hvorfor finnes det bare et svar? Hvorfor Kan man ikke være rund i kantene? Hvorfor hvorfor? Snart lunsj. Gruer meg😣

Anonymkode: 45e75...3f8

Hva innebærer kompromisset?

Anonymkode: 7ad91...27d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hva innebærer kompromisset?

Anonymkode: 7ad91...27d

Å få spise uten tilsyn mot at jeg holder 30 min etterpå, samt permisjon mot at jeg holder meg til avtaler. Samt får velge mellom mat mot å spise opp. Dette har blitt avslått noe jeg synes det er skikkelig tragisk. 

Anonymkode: 45e75...3f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I dag har jeg spist 6 salte kjeks og drukket ca 6 glass saft. Fått i meg virus her på sykehuset. Så stresset over hva som skjer nå… 2 helgen på sykehus.. gi meg styrke. For et kjedelig liv! I ilegg i isolasjon😣 Offffffffffffff!!!!!

Anonymkode: 45e75...3f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
AnonymBruker skrev (På 6.5.2022 den 16.29):

I dag har jeg spist 6 salte kjeks og drukket ca 6 glass saft. Fått i meg virus her på sykehuset. Så stresset over hva som skjer nå… 2 helgen på sykehus.. gi meg styrke. For et kjedelig liv! I ilegg i isolasjon😣 Offffffffffffff!!!!!

Anonymkode: 45e75...3f8

.

Anonymkode: 3cb76...e6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 6.5.2022 den 16.29):

I dag har jeg spist 6 salte kjeks og drukket ca 6 glass saft. Fått i meg virus her på sykehuset. Så stresset over hva som skjer nå… 2 helgen på sykehus.. gi meg styrke. For et kjedelig liv! I ilegg i isolasjon😣 Offffffffffffff!!!!!

Anonymkode: 45e75...3f8

Hvordan går det med deg?

Anonymkode: 3cb76...e6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...