Gå til innhold

Hvor lenge Kan man holdes


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Lillemus skrev (3 minutter siden):

Fordi du ikke hadde spist på alt for lenge. 

Jeg spiste i går, alle måltidene. Er du klar over at jeg muligens må spise mer enn deg? Jeg har mellom måltider i mellom hovedmåltidene. 

Anonymkode: 45e75...3f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Jeg spiste i går, alle måltidene. Er du klar over at jeg muligens må spise mer enn deg? Jeg har mellom måltider i mellom hovedmåltidene. 

Anonymkode: 45e75...3f8

Fint at du spiste alle måltidene i går. :) Fortsett sånn! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (24 minutter siden):

Fint at du spiste alle måltidene i går. :) Fortsett sånn! 

Jeg gjør så godt jeg kan. Utenom middag i dag. Likte den heller ikke. Så like greit! 

Anonymkode: 45e75...3f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En cruella devil har bestemt at dersom jeg går ned i vekt vil de gi meg intravenøst næring… for et forferdelig menneske. Vi hadde ikke kjemi! Skal vise dem at jeg klarer dette. 

Anonymkode: 45e75...3f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

En cruella devil har bestemt at dersom jeg går ned i vekt vil de gi meg intravenøst næring… for et forferdelig menneske. Vi hadde ikke kjemi! Skal vise dem at jeg klarer dette. 

Anonymkode: 45e75...3f8

Et forferdelig menneske som vil unngå at du tar enda større skade av spiseforstyrrelsen din eller at du dør av den? Jaja. Men jeg håper du klarer å vise dem at du klarer dette og da vet du hva du må gjøre. :) Stå på! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (6 minutter siden):

Et forferdelig menneske som vil unngå at du tar enda større skade av spiseforstyrrelsen din eller at du dør av den? Jaja. Men jeg håper du klarer å vise dem at du klarer dette og da vet du hva du må gjøre. :) Stå på! 

Jeg klarer det og jeg skal klare det!!! Cruella devil er i teamet! 

Anonymkode: 45e75...3f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg klarer det og jeg skal klare det!!! Cruella devil er i teamet! 

Anonymkode: 45e75...3f8

Ikke*!

Anonymkode: 45e75...3f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

En cruella devil har bestemt at dersom jeg går ned i vekt vil de gi meg intravenøst næring… for et forferdelig menneske. Vi hadde ikke kjemi! Skal vise dem at jeg klarer dette. 

Anonymkode: 45e75...3f8

Ja, hun er fæl som vil redde livet ditt. 

Men bra det har gitt deg nytt giv, uansett. Stå på, dette klarer du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (7 timer siden):

Ja, hun er fæl som vil redde livet ditt. 

Men bra det har gitt deg nytt giv, uansett. Stå på, dette klarer du!

Det gav meg guts og en motivasjon. 

Anonymkode: 45e75...3f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

En cruella devil har bestemt at dersom jeg går ned i vekt vil de gi meg intravenøst næring… for et forferdelig menneske. Vi hadde ikke kjemi! Skal vise dem at jeg klarer dette. 

Anonymkode: 45e75...3f8

Når du skriver slike innlegg, så oppfatter jeg deg kun som ekstremt oppmerksomhetssøkende og litt dramaqueen. Kjenner jeg blir oppgitt og tror ikke helt på alt du forteller heller. Andre ganger virker du mer seriøs, og da leser jeg gjerne det du skriver. Mulig at du fortsatt er så umoden at du liker å leke katt og mus med behandlingsteamet. Husk bare på at du fort kan få "gleden" av å ta alt ansvaret selv igjen. De gidder neppe leke med deg lenge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
frosken skrev (9 minutter siden):

Når du skriver slike innlegg, så oppfatter jeg deg kun som ekstremt oppmerksomhetssøkende og litt dramaqueen. Kjenner jeg blir oppgitt og tror ikke helt på alt du forteller heller. Andre ganger virker du mer seriøs, og da leser jeg gjerne det du skriver. Mulig at du fortsatt er så umoden at du liker å leke katt og mus med behandlingsteamet. Husk bare på at du fort kan få "gleden" av å ta alt ansvaret selv igjen. De gidder neppe leke med deg lenge. 

Det finnes alltid noen som er sykere og har det vondere. Så skjønner ikke hvorfor du gidder og engasjere deg i denne tråden når du åpenbart har dannet deg et bilde om katt og mus. 

Anonymkode: 45e75...3f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
frosken skrev (14 timer siden):

Når du skriver slike innlegg, så oppfatter jeg deg kun som ekstremt oppmerksomhetssøkende og litt dramaqueen. Kjenner jeg blir oppgitt og tror ikke helt på alt du forteller heller. Andre ganger virker du mer seriøs, og da leser jeg gjerne det du skriver. Mulig at du fortsatt er så umoden at du liker å leke katt og mus med behandlingsteamet. Husk bare på at du fort kan få "gleden" av å ta alt ansvaret selv igjen. De gidder neppe leke med deg lenge. 

Jeg har tenkt på det du skriver, og dine kommentarer før også. Jeg forventer ingen støtte fra deg men respekt kan du i det minste vise. At du blir oppgitt / irritert over hva jeg deler må du ta på din egen kappe. Jeg har veldig kort sykehistorie, i motsetning til mange andre her. Du kjenner ikke meg, og jeg kjenner ikke deg.  Men vi er begge mennesker med følelser- så noen ganger om du kjenner du blir irritert så trenger du ikke og formidle det til meg. Jeg står i nok smerte fra før av. 

Anonymkode: 45e75...3f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Jeg har tenkt på det du skriver, og dine kommentarer før også. Jeg forventer ingen støtte fra deg men respekt kan du i det minste vise. At du blir oppgitt / irritert over hva jeg deler må du ta på din egen kappe. Jeg har veldig kort sykehistorie, i motsetning til mange andre her. Du kjenner ikke meg, og jeg kjenner ikke deg.  Men vi er begge mennesker med følelser- så noen ganger om du kjenner du blir irritert så trenger du ikke og formidle det til meg. Jeg står i nok smerte fra før av. 

Anonymkode: 45e75...3f8

Jeg mener jeg viser deg respekt gjennom å gi ærlige tilbakemeldinger på det du skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
frosken skrev (27 minutter siden):

Jeg mener jeg viser deg respekt gjennom å gi ærlige tilbakemeldinger på det du skriver.

Noen ganger er vel ikke ærlige tilbakemeldinger som det du av og til kommer med så respektfullt. Jeg synes feks det er respektløst å kalle en alvorlig psykisk syk person for dramaqueen og oppmerksomhetssøkende når hun strever veldig med følelsene sine. I hennes situasjon er det helt naturlig at både følelser og motivasjon kan gå opp og ned. Det er en del av sykdommen, og en del av den daglige kampen som denne personen kjemper.

Alt man tenker i sitt stille sinn trenger man ikke å si rett ut til mennesker i en veldig vanskelig situasjon. Skal jeg kanskje kalle deg for impulsiv da, siden du ikke greier å legge bånd på deg?

Anonymkode: 793a3...6e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Noen ganger er vel ikke ærlige tilbakemeldinger som det du av og til kommer med så respektfullt. Jeg synes feks det er respektløst å kalle en alvorlig psykisk syk person for dramaqueen og oppmerksomhetssøkende når hun strever veldig med følelsene sine. I hennes situasjon er det helt naturlig at både følelser og motivasjon kan gå opp og ned. Det er en del av sykdommen, og en del av den daglige kampen som denne personen kjemper.

Alt man tenker i sitt stille sinn trenger man ikke å si rett ut til mennesker i en veldig vanskelig situasjon. Skal jeg kanskje kalle deg for impulsiv da, siden du ikke greier å legge bånd på deg?

Anonymkode: 793a3...6e0

Vi kan godt være uenige om hva som er hensiktsmessig å skrive i ulike situasjoner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
frosken skrev (13 minutter siden):

Vi kan godt være uenige om hva som er hensiktsmessig å skrive i ulike situasjoner. 

Noen ganger trenger du ikke si hva du mener, det er ikke alt man forstår og jeg forstår at du åpenbart ikke forstår meg. Så hvorfor gidder du å svare? Du er vandt til å lese om folk som ønsker innleggelser, jeg er ikke en av dem. Men nå prøver jeg og kjempe meg igjennom dette marerittet og finne motivasjonen i situasjonen. 

Anonymkode: 45e75...3f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
frosken skrev (32 minutter siden):

Vi kan godt være uenige om hva som er hensiktsmessig å skrive i ulike situasjoner. 

Kanskje er ikke alt ts sier så hensiktsmessig, men jeg har stor forståelse for at hun sliter med følelsene og motivasjonen i den vanskelige situasjonen hun er i nå, og at hun noen ganger føler behov for å gi uttrykk for det.  

Anonymkode: 793a3...6e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kanskje er ikke alt ts sier så hensiktsmessig, men jeg har stor forståelse for at hun sliter med følelsene og motivasjonen i den vanskelige situasjonen hun er i nå, og at hun noen ganger føler behov for å gi uttrykk for det.  

Anonymkode: 793a3...6e0

Jeg mente at vi to kunne være uenige om hva som er hensiktsmessig å skrive som en respons på trådstarter innlegg. Forøvrig enig i det du skriver her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Noen ganger trenger du ikke si hva du mener, det er ikke alt man forstår og jeg forstår at du åpenbart ikke forstår meg. Så hvorfor gidder du å svare? Du er vandt til å lese om folk som ønsker innleggelser, jeg er ikke en av dem. Men nå prøver jeg og kjempe meg igjennom dette marerittet og finne motivasjonen i situasjonen. 

Anonymkode: 45e75...3f8

Fint at du prøver å finne motivasjon:-)

Det kan hende jeg forstår mer enn du tror - men det kan selvfølgelig også hende at jeg forstår mindre enn jeg selv tror. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
frosken skrev (18 minutter siden):

Fint at du prøver å finne motivasjon:-)

Det kan hende jeg forstår mer enn du tror - men det kan selvfølgelig også hende at jeg forstår mindre enn jeg selv tror. 

Første gang du har sendt meg et smilefjes, takk for smilet! Noen ganger betyr et smil mer enn ord! 

Anonymkode: 45e75...3f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...