Gå til innhold

Hvor lenge Kan man holdes


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Glitter skrev (12 timer siden):

Du har jo allerede fått sjansen til å klare det selv. 

Du må nok være der i helgen ja, og være forberedt på at hvis du klager så får du ikke medhold. De fysiske "bevisene" er jo veldig klare tross alt. 

Så du mener at det i grunn er ikke noe poeng da?

Anonymkode: 45e75...3f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så du mener at det i grunn er ikke noe poeng da?

Anonymkode: 45e75...3f8

Mener bare at du mest sannsynligvis ikke vil få medhold. Men noen får det vel, så er jo bare å prøve hvis du vil motarbeide hjelpen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (30 minutter siden):

Mener bare at du mest sannsynligvis ikke vil få medhold. Men noen får det vel, så er jo bare å prøve hvis du vil motarbeide hjelpen. 

Jeg tror du har rett i at jeg ikke med stor sannsynlighet ikke får medhold… noe jeg synes er ekstra vanskelig. 

Anonymkode: 45e75...3f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg tror du har rett i at jeg ikke med stor sannsynlighet ikke får medhold… noe jeg synes er ekstra vanskelig. 

Anonymkode: 45e75...3f8

Skjønner jo det, men du bryr deg jo veldig mye om ditt liv ellers, til å ikke se det at når en tvangsinnlegges av slik årsak, så er det fordi man er i livsfare. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (2 minutter siden):

Skjønner jo det, men du bryr deg jo veldig mye om ditt liv ellers, til å ikke se det at når en tvangsinnlegges av slik årsak, så er det fordi man er i livsfare. 

Føler meg ikke så syk dessverre, jeg har vanskelig med og forstå at jeg er så syk at det er nødvendig. Blir på en måte apatisk. Det er den dagen i dag. Veksler veldig. 

Anonymkode: 45e75...3f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Føler meg ikke så syk dessverre, jeg har vanskelig med og forstå at jeg er så syk at det er nødvendig. Blir på en måte apatisk. Det er den dagen i dag. Veksler veldig. 

Anonymkode: 45e75...3f8

Men du er jo der du er for en grunn. Uavhengig av hva du måtte mene selv. Dette med tvang er strengt regulert så det skjer ved nødvendighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Glitter skrev (11 minutter siden):

Men du er jo der du er for en grunn. Uavhengig av hva du måtte mene selv. Dette med tvang er strengt regulert så det skjer ved nødvendighet.

Ok. Har ikke mer å si… enn at dette ikke er noe for meg. 

Anonymkode: 45e75...3f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (1 time siden):

Men du er jo der du er for en grunn. Uavhengig av hva du måtte mene selv. Dette med tvang er strengt regulert så det skjer ved nødvendighet.

Hvorfor får man ikke permisjoner i det minste? 

Anonymkode: 45e75...3f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Hvorfor får man ikke permisjoner i det minste? 

Anonymkode: 45e75...3f8

Du har jo nettopp kommet dit. Du vil nok få permisjoner etter hvert. Når livet ditt ikke er like mye i fare. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (1 time siden):

Du har jo nettopp kommet dit. Du vil nok få permisjoner etter hvert. Når livet ditt ikke er like mye i fare. 

Liker meg ikke her, synes det er kjedelig. 

Anonymkode: 45e75...3f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Liker meg ikke her, synes det er kjedelig. 

Anonymkode: 45e75...3f8

Du kan lære deg å strikke? Det er det mange som gjør som er i behandling. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (19 minutter siden):

Du kan lære deg å strikke? Det er det mange som gjør som er i behandling. :)

Jeg tror du snakker for døve ører uansett hva du foreslår her altså, det er som å snakke til en trassig 3-åring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (1 minutt siden):

Jeg tror du snakker for døve ører uansett hva du foreslår her altså, det er som å snakke til en trassig 3-åring.

Ja, det virker periodevis sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Lillemus skrev (6 minutter siden):

Jeg tror du snakker for døve ører uansett hva du foreslår her altså, det er som å snakke til en trassig 3-åring.

Så frekt sagt av deg!

Anonymkode: 45e75...3f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så frekt sagt av deg!

Anonymkode: 45e75...3f8

Det er mulig, men det er sånn du oppfattes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (Akkurat nå):

Det er mulig, men det er sånn du oppfattes.

Javel men jeg synes det er en vanskelig og være på sykehus. Finnes ikke glede oppi situasjonen. Selvom du mener at jeg skal ‘oppføre’ meg bra. NEI TAKK! Jeg vil ikke være her! 

Anonymkode: 45e75...3f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Javel men jeg synes det er en vanskelig og være på sykehus. Finnes ikke glede oppi situasjonen. Selvom du mener at jeg skal ‘oppføre’ meg bra. NEI TAKK! Jeg vil ikke være her! 

Anonymkode: 45e75...3f8

Du oppførte deg på samme måte før du ble innlagt også. Ja, du vil få et mye større utbytte av å være der om du klarer å slutte å være så trassig og heller prøve å innse at dette faktisk er en gyllen sjanse for deg og ikke motarbeide det med alt du klarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Liker meg ikke her, synes det er kjedelig. 

Anonymkode: 45e75...3f8

Hva er det som gjør at du fokuserer på at det er kjedelig på sykehus i stedet for viktigheten av at du får hjelp for egen helse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (22 minutter siden):

Hva er det som gjør at du fokuserer på at det er kjedelig på sykehus i stedet for viktigheten av at du får hjelp for egen helse?

Det skjønte jeg ikke

Anonymkode: 45e75...3f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Javel men jeg synes det er en vanskelig og være på sykehus. Finnes ikke glede oppi situasjonen. Selvom du mener at jeg skal ‘oppføre’ meg bra. NEI TAKK! Jeg vil ikke være her! 

Anonymkode: 45e75...3f8

I enkelte av disse trådene, så får du meg til å tro at du troller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...