Gå til innhold

Hvor lenge Kan man holdes


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det skjønte jeg ikke

Anonymkode: 45e75...3f8

Du bruker en del energi på å klage på at du føler deg urettferdig behandlet, at du må følge en kostplan, at du er innlagt, at du ikke får permisjon. Ikke èn eneste gang har jeg sett deg ytre noen form for bekymring for egen helse, som jo er årsaken til at du er der du er. 

Hvis du får permisjon, hvis du får reise hjem, hvis du får styre alt alene - så er sjansen faktisk reell for at du dør. Ikke i noen innlegg har jeg sett at du tar dette inn over deg. Du er mer bekymret for at det er kjedelig på sykehus enn faren rundt ditt eget liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
frosken skrev (1 minutt siden):

I enkelte av disse trådene, så får du meg til å tro at du troller. 

At vi to ikke går overens har vi vel begge forstått for lenge siden? Hvorfor må du kommentere på mine tråder? 

Anonymkode: 45e75...3f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (1 minutt siden):

Du bruker en del energi på å klage på at du føler deg urettferdig behandlet, at du må følge en kostplan, at du er innlagt, at du ikke får permisjon. Ikke èn eneste gang har jeg sett deg ytre noen form for bekymring for egen helse, som jo er årsaken til at du er der du er. 

Hvis du får permisjon, hvis du får reise hjem, hvis du får styre alt alene - så er sjansen faktisk reell for at du dør. Ikke i noen innlegg har jeg sett at du tar dette inn over deg. Du er mer bekymret for at det er kjedelig på sykehus enn faren rundt ditt eget liv.

Jeg har hatt en god samtale med en som er i teamet i etter ettermiddag. Jeg prøver så godt jeg kan, og har fått tenkt meg om.  Det er vanskelig og jeg vil prøve å samarbeide nå. 

Anonymkode: 45e75...3f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (5 timer siden):

Du oppførte deg på samme måte før du ble innlagt også. Ja, du vil få et mye større utbytte av å være der om du klarer å slutte å være så trassig og heller prøve å innse at dette faktisk er en gyllen sjanse for deg og ikke motarbeide det med alt du klarer.

Du har rett i det. Jeg vil prøve på det fremover. Selvom det er utrolig vanskelig. 

Anonymkode: 45e75...3f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Måltidene er kjempe tunge.. 

Anonymkode: 45e75...3f8

Hva er det som gjør dem tunge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Vhanja skrev (4 minutter siden):

Hva er det som gjør dem tunge?

Det er mye mat .. og må være ferdig på 30 min.. og det verste er at jeg nå være i ro i 30 min etter hver måltid.. 

Anonymkode: 45e75...3f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er mye mat .. og må være ferdig på 30 min.. og det verste er at jeg nå være i ro i 30 min etter hver måltid.. 

Anonymkode: 45e75...3f8

Ja, har hørt om tilsvarende opplegg før. Det er tøft, men jeg har troa. Jo mer du står i det, jo lettere vil det nok bli. Det er tyngst nå i begynnelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (13 minutter siden):

Ja, har hørt om tilsvarende opplegg før. Det er tøft, men jeg har troa. Jo mer du står i det, jo lettere vil det nok bli. Det er tyngst nå i begynnelsen.

Tror ikke jeg blir vant til det… det er lite naturlig å ikke få dusje alene med lukket dør.. 

Anonymkode: 45e75...3f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (25 minutter siden):

Ja, har hørt om tilsvarende opplegg før. Det er tøft, men jeg har troa. Jo mer du står i det, jo lettere vil det nok bli. Det er tyngst nå i begynnelsen.

Har du troen på opplegget eller på meg? Jeg har ingen tro på noe. Men har et håp. 

Anonymkode: 45e75...3f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Tror ikke jeg blir vant til det… det er lite naturlig å ikke få dusje alene med lukket dør.. 

Anonymkode: 45e75...3f8

Jeg tenkte mest på resten av opplegget, dvs spise den mengde mat på tilmålt tid og være i ro etterpå. Det er ubehaglig å ikke kunne dusje med lukket dør, men det er bare i en periode til du blir bedre. 

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Har du troen på opplegget eller på meg? Jeg har ingen tro på noe. Men har et håp. 

Anonymkode: 45e75...3f8

Jeg har tro på begge deler. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (30 minutter siden):

Jeg tenkte mest på resten av opplegget, dvs spise den mengde mat på tilmålt tid og være i ro etterpå. Det er ubehaglig å ikke kunne dusje med lukket dør, men det er bare i en periode til du blir bedre. 

Jeg har tro på begge deler. :)

Det er en tung kamp… håper jeg er frisk og kurert til 17 mai. Og får kommet meg hjem til da. Takk for at du har tro på meg🥺❤️

Anonymkode: 45e75...3f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det er en tung kamp… håper jeg er frisk og kurert til 17 mai. Og får kommet meg hjem til da. Takk for at du har tro på meg🥺❤️

Anonymkode: 45e75...3f8

Jeg ville ikke satset på at det går så fort, men du kan absolutt bli bedre til 17. mai. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Vhanja skrev (25 minutter siden):

Jeg ville ikke satset på at det går så fort, men du kan absolutt bli bedre til 17. mai. 

Men at jeg komme hjem snart. Det er så tungt og være her psykisk sett. Spesielt. 

Anonymkode: 45e75...3f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (På 30.4.2022 den 14.09):

Jeg ville ikke satset på at det går så fort, men du kan absolutt bli bedre til 17. mai. 

Jeg sov meg igjennom frokost i dag og skyldte på magevondt til middag… middagene føles som et maraton. Kveldsmat er derimot overkommelig. 

Anonymkode: 45e75...3f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg sov meg igjennom frokost i dag og skyldte på magevondt til middag… middagene føles som et maraton. Kveldsmat er derimot overkommelig. 

Anonymkode: 45e75...3f8

Hva tror du at du oppnår ved å motarbeide slik? Du kommer ikke akkurat raskere ut da.

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (4 minutter siden):

Hva tror du at du oppnår ved å motarbeide slik? Du kommer ikke akkurat raskere ut da.

Jeg hadde vondt i magen!! 

Anonymkode: 45e75...3f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg sov meg igjennom frokost i dag og skyldte på magevondt til middag… middagene føles som et maraton. Kveldsmat er derimot overkommelig. 

Anonymkode: 45e75...3f8

Det hørtes vel ut som at du motarbeidet siden du sov over frokost og så skriver at du "skyldte på" i stedet for å skrive at du faktisk bare har vondt i magen. Spesielt når du skriver at middag er som maraton, dvs at du "skyldte på" noe for å slippe unna. 

Håper du blir bedre i magen snart slik at du klarer gå tilbake til programmet. Permisjon for 17. mai er et bra mål å ha, kan være lurt å avklare med personalet hva som skal til for at du skal kunne få det. Så har du noe konkret å forholde deg til og jobbe mot frem til da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Jeg hadde vondt i magen!! 

Anonymkode: 45e75...3f8

Fordi du ikke hadde spist på alt for lenge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (21 minutter siden):

Det hørtes vel ut som at du motarbeidet siden du sov over frokost og så skriver at du "skyldte på" i stedet for å skrive at du faktisk bare har vondt i magen. Spesielt når du skriver at middag er som maraton, dvs at du "skyldte på" noe for å slippe unna. 

Håper du blir bedre i magen snart slik at du klarer gå tilbake til programmet. Permisjon for 17. mai er et bra mål å ha, kan være lurt å avklare med personalet hva som skal til for at du skal kunne få det. Så har du noe konkret å forholde deg til og jobbe mot frem til da.

Har en dårlig dag i dag. Målet er permisjon til 17 mai. 

Anonymkode: 45e75...3f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...