Gå til innhold

Stringtruse i hjemmet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vandrer dere damer rundt hjemme i stringtruse med mann og barn rundt dere? Tenker sånn på ettermiddag/kveldstid når dere ikke venter noe besøk.

Anonymkode: 558c8...233

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Vandrer dere damer rundt hjemme i stringtruse med mann og barn rundt dere? Tenker sånn på ettermiddag/kveldstid når dere ikke venter noe besøk.

Anonymkode: 558c8...233

Burde sett på tidspunktet alle string-innlegget ble lagd før jeg gikk på limpinnen og svarte på den første. I natt fikk du teppebanket forumet med string-spørsmål gitt! 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (2 timer siden):

Burde sett på tidspunktet alle string-innlegget ble lagd før jeg gikk på limpinnen og svarte på den første. I natt fikk du teppebanket forumet med string-spørsmål gitt! 

Ja her har nok Pils, a.k.a Støtter Truseløse Damer, kost seg litt i natt! 

Jeg outer han fordi han fortjener det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ISW skrev (7 timer siden):

Ja her har nok Pils, a.k.a Støtter Truseløse Damer, kost seg litt i natt! 

Jeg outer han fordi han fortjener det. 

Det tror jeg du har helt rett i :)  

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
ISW skrev (10 timer siden):

Ja her har nok Pils, a.k.a Støtter Truseløse Damer, kost seg litt i natt! 

Jeg outer han fordi han fortjener det. 

 

Kayia skrev (2 timer siden):

Det tror jeg du har helt rett i :)  

Jeg tror ikke det er han.

1. Vedkommende dere sikter til liker truseløse damer, ikke damer med truse/string.

2. Vedkommende pleier ikke å være flau over å skrive rett ut hva han liker under nick. Alle trådene i natt ble opprettet som anonym. 

3. Vedkommende omtaler seg selv som kvinne. 

Anonymkode: ef6d2...def

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

 

Jeg tror ikke det er han.

1. Vedkommende dere sikter til liker truseløse damer, ikke damer med truse/string.

2. Vedkommende pleier ikke å være flau over å skrive rett ut hva han liker under nick. Alle trådene i natt ble opprettet som anonym. 

3. Vedkommende omtaler seg selv som kvinne. 

Anonymkode: ef6d2...def

Høres utansett ut som et trolls.

Anonymkode: f053d...303

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

 

Jeg tror ikke det er han.

1. Vedkommende dere sikter til liker truseløse damer, ikke damer med truse/string.

2. Vedkommende pleier ikke å være flau over å skrive rett ut hva han liker under nick. Alle trådene i natt ble opprettet som anonym. 

3. Vedkommende omtaler seg selv som kvinne. 

Anonymkode: ef6d2...def

Tabben var jo å skrive så mange innlegg om samme emne - hadde vedkommende skrevet kun ett så hadde man jo kunnet gå fem på og svare i vei. Men ettersom de 4-5 øverste på "Siste innlegg" dreide seg om stringtruser så luktet man jo fort lunta. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Så ikke tråden før nå jeg ...   Er vant med storesøstra mi i string jeg  blandt familen så hadde ikke brydd meg.... Ja hun har barn og full pakke...   truse er vel truse så er jo ikke naken da... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pils skrev (10 minutter siden):

Så ikke tråden før nå jeg ...   Er vant med storesøstra mi i string jeg  blandt familen så hadde ikke brydd meg.... Ja hun har barn og full pakke...   truse er vel truse så er jo ikke naken da... 

Skjønte det ikke var deg som har laget denne tråden. Det var ikke vanskelig å forstå i det hele tatt. 

Anonymkode: ef6d2...def

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...