Gå til innhold

Min far er et helvete på jord


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han har påført meg mye depresjoner oppigjennom tidene. Jeg er svært emosjonelt tappet etter at jeg har vært sammen med han. Det blir så mye opphopede vonde følelser etter at jeg har vært på besøk til mine foreldre. 

Krangling og kverulering er hans verden. 

Anonymkode: 3992b...35f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg definerer «helvete på jord» til å være hvis du har en far som banker deg og voldtar deg. Mange her på forumet har dessverre opplevd det.

Krangling og kverulering løser du med å holde avstand til vedkommende hvis du ønsker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ISW skrev (På 4.11.2022 den 16.26):

Jeg definerer «helvete på jord» til å være hvis du har en far som banker deg og voldtar deg. Mange her på forumet har dessverre opplevd det.

Krangling og kverulering løser du med å holde avstand til vedkommende hvis du ønsker det.

Og det betyr at andre som ikke tar opplevd det ikke kan bruke uttrykket? Trist at noen har opplevd det fra faren sin men jeg synes ikke man skal sammenligne seg med andre. 

Anonymkode: 8ada9...6e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...