Gå til innhold

Bekymret for mann.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kan han få hjemmesykepleie eller støttekontakt da sånn at du får avlastning? 

Anonymkode: df7f2...a5c

Jeg foreslo i dag at han tok kontakt med kommunen for å få psykiatrisk sykepleier, men det ville han ikke. 

Fortsetter under...

stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Jo han er sikker på at det er ekte hussopp, han har lest om det på nettet. Så det er ikke vits i å sende bilde av det, men i dag sa han det er ille uansett hva det er. Det blir for dyrt. Han ruser seg ikke nei, er bare et nervevrak. 

Ja ikke vet jeg. Det blir bare for dumt å sitte og lage seg så store og dystre forestillinger uten å vite sikkert. Kjøp en test og fuktmåler, så får dere iallefall visshet.

stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Jeg foreslo i dag at han tok kontakt med kommunen for å få psykiatrisk sykepleier, men det ville han ikke. 

Du må ringe for han og ta kontakt. Du kommer til å slite deg fullstendig ut om han skal nekte og si nei. Ring for han og bestill en støttekontakt for han. 

Annonse

Kashmir skrev (10 minutter siden):

Ja ikke vet jeg. Det blir bare for dumt å sitte og lage seg så store og dystre forestillinger uten å vite sikkert. Kjøp en test og fuktmåler, så får dere iallefall visshet.

Hvor kjøper vi sånn test? 

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Du må ringe for han og ta kontakt. Du kommer til å slite deg fullstendig ut om han skal nekte og si nei. Ring for han og bestill en støttekontakt for han. 

Kan jo ikke gjøre det, han har jo fri vilje. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...