påskelilje Skrevet 21. november 2022 Del Skrevet 21. november 2022 Ekstra skrev (11 timer siden): Svekket etter covid og har blitt minimalt, nei ingen, trening. En del gåturer, men det gir ikke akkurat kondis og styrke, selv om det er bedre enn vare bare sofa. Så vil det ta tid å bygge seg opp igjen 😳 God bedring til deg ❤️ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vhanja Skrevet 21. november 2022 Del Skrevet 21. november 2022 Mandag: Karatetrening Torsdag: Hjertelaget Treningen på Hjertelaget tirsdag ble kansellert, så ble bar to formelle treninger denne uka. Men har trent ekstra karate spredt utover uka for å forberede meg til graderingen. Pluss vanlige tur med hunden. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
erik123 Skrevet 21. november 2022 Del Skrevet 21. november 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ja? Erik123 spurte bare. Har ellers sagt hvordan min uke har vært. 18.000 skritt. Anonymkode: 809a1...1e1 Ja jeg spurte om det. Beklager hvis det var til bry. Jeg går minst 10000 skritt hver dag, det er bra i min alder. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicklusheletida Skrevet 21. november 2022 Forfatter Del Skrevet 21. november 2022 erik123 skrev (6 timer siden): Ja jeg spurte om det. Beklager hvis det var til bry. Jeg går minst 10000 skritt hver dag, det er bra i min alder. Ja, det er bra 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru2020 Skrevet 22. november 2022 Del Skrevet 22. november 2022 Jeg fikk to turer i løpet av uken. Fire eller fem dager nådde jeg målet mitt om 3000 skritt. De dagene jeg gikk tur så var det nok godt over tre tusen, men foreløpig sjekker jeg ikke tallene for bare beskjed på mobilen når tre tusen er passert. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.