Gå til innhold

Ingen andre enn min mor kan få meg mer sint!!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kan ikke skjønne hvordan vi kan dele samme dna. Jeg kan ikke skjønne hvordan vi kan være i familie. Det er bare hun av alle menneske som får meg så sint! Jeg er så irritert at det koker inni meg. 

Anonymkode: a91ef...c80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Jeg kan ikke skjønne hvordan vi kan dele samme dna. Jeg kan ikke skjønne hvordan vi kan være i familie. Det er bare hun av alle menneske som får meg så sint! Jeg er så irritert at det koker inni meg. 

Anonymkode: a91ef...c80

Hvorfor gjør hun deg sint? 

Jeg har en mor som snakker til meg som om jeg er et lite barn. Tror det er fordi hun er mor, og føler seg som det hele livet. Men det kan føles plagsomt, men jeg klarer ikke å bli sint på henne. Vet at jeg har henne kun på lånt tid. 

Anonymkode: b88b4...a09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor gjør hun deg sint? 

Jeg har en mor som snakker til meg som om jeg er et lite barn. Tror det er fordi hun er mor, og føler seg som det hele livet. Men det kan føles plagsomt, men jeg klarer ikke å bli sint på henne. Vet at jeg har henne kun på lånt tid. 

Anonymkode: b88b4...a09

Hun er så irriterende med nesten alt hun gjør og sier. Masing om små ting. Alt hun sier irriterer meg. 

Anonymkode: a91ef...c80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hun er så irriterende med nesten alt hun gjør og sier. Masing om små ting. Alt hun sier irriterer meg. 

Anonymkode: a91ef...c80

Tror dette er en del av prosessen med å bli voksen. Dette er en av mange grunner til mange kommer i opposisjon til foreldrene, men for de fleste går det gradvis over når de nærmer seg 20. Man kan ikke endre foreldrene, men man kan endre sin måte å forholde seg til dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moren min irriterte meg også, og jeg irriterte nok henne. Vi hadde ikke akkurat et anstrengt forhold, men det ble aldri særlig nært. Men i ettertid så ser jeg at vi har en del felles! Kanskje hun så noe i meg av det hun ikke likte ved seg selv, og kanskje hun dermed var ekstra kritisk til meg av samme grunn. Selv om hun også skrøt veldig av meg på et par områder, så gikk vi ikke bra sammen. Foruten å se at vi har endel felles, så ser jeg også moren min som et selvstendig menneske med sin historie, sine interesser og liv foruten å være kun min mor. Akkurat det gå meg et nytt perspektiv på henne, men uansett så tror jeg mødre kan irritere noe veldig mange ganger. De vet det kanskje selv også, men det er jo ikke for å plage oss. Det er jo mest sannsynlig for at de er glade i oss og bryr seg 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ekstra skrev (3 timer siden):

Tror dette er en del av prosessen med å bli voksen. Dette er en av mange grunner til mange kommer i opposisjon til foreldrene, men for de fleste går det gradvis over når de nærmer seg 20. Man kan ikke endre foreldrene, men man kan endre sin måte å forholde seg til dem.

Har ingenting og gjøre om hvor voksen jeg er eller ikke er. Jeg har alltid irritert meg . Jeg er veldig veldig glad i henne men jeg blir også veldig irritert. Husker ikke hvorfor jeg blir bare sånn. 

Anonymkode: a91ef...c80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...