Gå til innhold

Kronisk leamus på begge øyne. Nå er jeg lei av dette


Nicklusheletida

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida

Nå er jeg ganske lei. I mange måneder har jeg hatt kronisk leamus på begge øyne. Hele området rundt øynene, øyelokk og alt hopper og det er fryktelig ubehagelig og ikke minst veldig upraktisk i den jobben jeg har. 

Jeg har tenkt at det kan være pga for mye kaffe eller lite søvn, men nei. Ingen ting hjelper. 

Noen som har noen gode råd til meg ? Litt desperat her nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du har hatt dette i flere måneder, ville jeg vurdert å få fastlegen til å måle nivået av magnesium og kalium i blodet.

Eventuelt kan du ta magnesiumtilskudd og se om det hjelper. Det er ufarlig (kalium skal man være litt mer forsiktig med). Følg doseringsanbefalingen på boksen. Det verste som kan skje er at du får litt løs mage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
ISW skrev (12 minutter siden):

Hvis du har hatt dette i flere måneder, ville jeg vurdert å få fastlegen til å måle nivået av magnesium og kalium i blodet.

Eventuelt kan du ta magnesiumtilskudd og se om det hjelper. Det er ufarlig (kalium skal man være litt mer forsiktig med). Følg doseringsanbefalingen på boksen. Det verste som kan skje er at du får litt løs mage.

Takk, da blir det en tur til apoteket i dag for å kjøpe magnesium. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (På 30.11.2022 den 10.24):

Nå er jeg ganske lei. I mange måneder har jeg hatt kronisk leamus på begge øyne. Hele området rundt øynene, øyelokk og alt hopper og det er fryktelig ubehagelig og ikke minst veldig upraktisk i den jobben jeg har. 

Jeg har tenkt at det kan være pga for mye kaffe eller lite søvn, men nei. Ingen ting hjelper. 

Noen som har noen gode råd til meg ? Litt desperat her nå. 

Trenger du briller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
cathlin skrev (På 4.12.2022 den 11.54):

Trenger du briller?

Jeg trenger briller når jeg kjører bil og ser på tv. Ikke ellers. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...