Gå til innhold

Vedrørende bivirkninger


Marye

Anbefalte innlegg

Bør man slutte på medisin om den utløser kraftig restless legs på natten slik at man må ta lyrica 

det gjelder leponex og evt cisordnol 

får restless legs på ALLE antipsykotisk medisin samt allergi sove medisin, untatt abilify men den hadde ikke effekt på medium doser 

jeg tror faktisk den hadde funket i høye doser 

Høres Rxulti ut som noe som kunne fungerer på meg. 

Fikk leponex da jeg ble psykotisk på abilify og cisordinol sammen

sliter sånn hver natt. Lyrica et eneste som fungerer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er et kjempevanskelig spørsmål som verken leg eller lærd kan svare deg på her på et nettforum.

De aller mest forjævlige psykoser jeg har sett, har kommet etter seponering av Leponex. Dette må du ta opp med din psykiater. Ethvert forsøk på seponering av Leponex må skje under innleggelse på en psykoseavdeling under ledelse av en kompetent psykiater, og en må bruke lang tid på nedtrappingen samtidig som en setter inn et annet AP.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marye skrev (1 time siden):

Er livredd tanken om å seponere leponex, den virker så godt…

 

Dersom Lyrica hjelper deg så ikke nettene blir altfor ille, så tenker jeg at du kan tenke på at det finnes en haug med mennesker som bruker Lyrica som følge av blant annet smerter, så det er ikke gitt at det er en dårlig løsning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marye skrev (4 timer siden):

Bør man slutte på medisin om den utløser kraftig restless legs på natten slik at man må ta lyrica 

det gjelder leponex og evt cisordnol 

får restless legs på ALLE antipsykotisk medisin samt allergi sove medisin, untatt abilify men den hadde ikke effekt på medium doser 

jeg tror faktisk den hadde funket i høye doser 

Høres Rxulti ut som noe som kunne fungerer på meg. 

Fikk leponex da jeg ble psykotisk på abilify og cisordinol sammen

sliter sånn hver natt. Lyrica et eneste som fungerer

Lyrica skal være mindre avhengighetsskapende enn sobril og valium. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...