Gå til innhold

Noen med erfaringer med antipsykotika medisinen Rxulti, eller andre gode medisiner mot scizofreni?


Anonymbruker4534

Anbefalte innlegg

Anonymbruker4534

Hei. Jeg begynte på Rxulti for en måneds tid siden. Har fulgt opptrappingopplegget fra 1 mg, så 2 mg, deretter 3 mg. Står nå på høyeste anbefalte daglige dose som er 4 mg som er anbefalt for menn å stå på. Har scizofreni diagnose og ønsker gjerne å få en fin hverdag som mulig med hjelp av medisiner. Fortsatt føler jeg at det er et stykke igjen før negative symptomer ikke er like mye tilstede som de er nå. Vet noen om 4 mg Rxulti er absolutt høyeste daglige dose eller kan man ta mer? Har hatt veldig fin erfaring med Rxulti så langt bortsett fra veldig mye angst i bivirkninger. Noen som i tillegg har ett forslag til en annen god antipsykotika medisin med lite bivirkninger mot kronisk scizofreni. Håper på svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Worriesome Plenty 2

Jeg sverger til zyprexa. Jeg tror solian regnes som den mest effektive bortsett gra leppnex som kun gis til de som ikke får noe effekt av noe annet. Leponex kan gi farlige bivirkninger så selv om den er enda bedre enn solian og zyprexa er det få som får den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...