Gå til innhold

Min datter besøkte faren, men ikke meg i julen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var bortreist deler av julen, men hjemme noen dager også. Datter feiret jul med sin far pluss hans familie. Hun sa at hun skulle besøke meg også, men nå er hun dratt hjem. Hun bor en times flytur unna. Dette er andre gangen som hun er her, men ikke kommer innom meg. Hun drar kun til faren. Jeg forstår ikke hvorfor.

Jeg pleier å ta fly og besøke henne ca annenhver måned. 

Jeg er redd for at faren manipulerer henne til å ikke ha kontakt, eller det verste at hun ikke har det bra. 

Er dette naturlig tankegang av meg? Jeg blir litt lei meg, men jeg vet jo at det kan være at hun var opptatt med mye annet, og at jeg ramlet i "glemmeboka".

Anonymkode: 1a585...f46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde blitt kjempelei meg, så jeg forstår at du er skuffet.

Det er nok lurest å høre med henne.

Alder spiller jo litt inn også. Hvis hun er i alderen hvor venner nesten er viktigere enn familie så har hun kanskje prioritert dem.

Så flott at du er så ofte på besøk hos henne. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
AnonymBruker skrev (På 31.12.2022 den 18.50):

Jeg var bortreist deler av julen, men hjemme noen dager også. Datter feiret jul med sin far pluss hans familie. Hun sa at hun skulle besøke meg også, men nå er hun dratt hjem. Hun bor en times flytur unna. Dette er andre gangen som hun er her, men ikke kommer innom meg. Hun drar kun til faren. Jeg forstår ikke hvorfor.

Jeg pleier å ta fly og besøke henne ca annenhver måned. 

Jeg er redd for at faren manipulerer henne til å ikke ha kontakt, eller det verste at hun ikke har det bra. 

Er dette naturlig tankegang av meg? Jeg blir litt lei meg, men jeg vet jo at det kan være at hun var opptatt med mye annet, og at jeg ramlet i "glemmeboka".

Anonymkode: 1a585...f46

Du må invitere selv .  Be henne plukke ut en dag det passer for henne å komme på julemiddag til deg, så sikrer du deg. Ofte planlegger ungdommer treff og fest med vennenne sine allerede før de kommer hjem . 

Husker da jeg selv var ung. Det jeg gledet meg mest til var å komme hjem for å feste med venner. Jeg var glad i foreldrene mine for det, men en periode av livet er venner, fest og morro det viktigste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...