AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 Del Skrevet 2. februar 2023 Har et familiemedlem på 13 som har fått en komplikasjon etter sykdom. Ingenting livstruende men nok til at de vil følge med i noen dager. Men skal ikke barn være på egen avdeling? Greit nok at 13 år ikke er et lite barn lenger men det er jo absolutt som barn å regne. Det er jo på barneavdelingene "ekspertene" er og det må jo føles tryggere å være blant jevnaldrende kan jeg tenke meg? Eller? Er det kun de minste som får det? Anonymkode: 4d6a7...3cb 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 Del Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Har et familiemedlem på 13 som har fått en komplikasjon etter sykdom. Ingenting livstruende men nok til at de vil følge med i noen dager. Men skal ikke barn være på egen avdeling? Greit nok at 13 år ikke er et lite barn lenger men det er jo absolutt som barn å regne. Det er jo på barneavdelingene "ekspertene" er og det må jo føles tryggere å være blant jevnaldrende kan jeg tenke meg? Eller? Er det kun de minste som får det? Anonymkode: 4d6a7...3cb Nyfødt intensiv legges nyfødte. Intensiv kommer alle etter det her hvor jeg bor. Anonymkode: 02ed4...8b6 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 Del Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Nyfødt intensiv legges nyfødte. Intensiv kommer alle etter det her hvor jeg bor. Anonymkode: 02ed4...8b6 Ok. Jeg tenkte at siden nyfødte har egen intensiv så hadde sikkert barn det også. Bor ved et regionsykehus forresten. Anonymkode: 4d6a7...3cb 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.