Gå til innhold

Gjenbruks gaver


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og tenk at til meg skrev du for bare noen få uker siden at dette med at dine foreldre skulle gi deg leilighet eller bil var noe du hadde slått fra deg.

Har du virkelig ikke noe bedre å bruke tiden din på enn å trolle på forum? Hva med venner? Se en film? TV-serie? Lese en bok, gå en tur? Ingen hobbyer? Hva som helst annet må vel være mer konstruktivt enn dette tullet du driver med.

Fordelen med denne tråden er da i hvert fall at nå bør det ikke være noe tvil hos noen om at du bare troller. Uansett hvor nitrist slik oppførsel faktisk er.

Endret av Vhanja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ekstra skrev (4 minutter siden):

2,4 mill og 19m2 og i en stand som ikke ligner annet enn ei rønne!? Må jo ha minst en halv mill å pusse opp med der! Eller 2-300.000,- i alle fall om man gjør mye selv eller har noen til å gjøre noe.

Har noen faktisk bodd der og brukt det badet...? Yuk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (13 minutter siden):

Eller hun kan jo ha en svart jobb på si (zip-lock-poser og hvitt pulver), da kan hun sette penger som er lovlig og skattet av til sparing og regninger også ha de svarte pengene til alt av forbruk. Fram til tre mnd før hun skal søke lån. Da må hun bruke pengene mer som normalt med alt fra regninger til mat slik at når banken sjekker forbruket de tre siste mnd så ser det normalt ut. 

Da klarer hun vel å spare sånn 6000 i mnd, hvis det er det hun bruker på mat, klær, aktiviteter etc. Per måned. Da tar det fire år å tjene opp 388 000 😁

 

Tror du jeg bare 6000? 

Anonymkode: 16ef8...71c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vhanja skrev (14 minutter siden):

Og tenk at til meg skrev du for bare noen få uker siden at dette med at dine foreldre skulle gi deg leilighet eller bil var noe du hadde slått fra deg.

Har du virkelig ikke noe bedre å bruke tiden din på enn å trolle på forum? Hva med venner? Se en film? TV-serie? Lese en bok, gå en tur? Ingen hobbyer? Hva som helst annet må vel være mer konstruktivt enn dette tullet du driver med.

Fordelen med denne tråden er da i hvert fall at nå bør det ikke være noe tvil hos noen om at du bare troller. Uansett hvor nitrist slik oppførsel faktisk er.

Troller ikke sura. Du er alltid så sur på meg. 

Anonymkode: 16ef8...71c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vhanja skrev (15 minutter siden):

Og tenk at til meg skrev du for bare noen få uker siden at dette med at dine foreldre skulle gi deg leilighet eller bil var noe du hadde slått fra deg.

Har du virkelig ikke noe bedre å bruke tiden din på enn å trolle på forum? Hva med venner? Se en film? TV-serie? Lese en bok, gå en tur? Ingen hobbyer? Hva som helst annet må vel være mer konstruktivt enn dette tullet du driver med.

Fordelen med denne tråden er da i hvert fall at nå bør det ikke være noe tvil hos noen om at du bare troller. Uansett hvor nitrist slik oppførsel faktisk er.

Går det ikke an å ombestemme seg eller i din a4 verden?  Nå passet det inn i gjenbruk tråden. Derfor sa jeg det. Fordi det er gjenbruk det handler om. Så slutt og avspor med ikke relevante ting. 

Anonymkode: 16ef8...71c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Troller ikke sura. Du er alltid så sur på meg. 

Anonymkode: 16ef8...71c

Vel, det er en av to:

1. Du er så selvsentrert, umoden og med så liten forståelse av hvordan verden fungerer at du er på grensen til at du burde ha verge
eller
2. Du er et troll.

Take your pick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vhanja skrev (Akkurat nå):

Vel, det er en av to:

1. Du er så selvsentrert, umoden og med så liten forståelse av hvordan verden fungerer at du er på grensen til at du burde ha verge
eller
2. Du er et troll.

Take your pick.

Javel men om jeg er det er det jo fint jeg har deg. Da bruker jeg fri brukervalg og velger deg. 

Anonymkode: 16ef8...71c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Javel men om jeg er det er det jo fint jeg har deg. Da bruker jeg fri brukervalg og velger deg. 

Anonymkode: 16ef8...71c

Trolling does not exist in this dojo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (14 minutter siden):

Har noen faktisk bodd der og brukt det badet...? Yuk.

Jeg gjetter på at den har vært leid ut.

Den har en enormt attraktiv adresse / beliggenhet og kan bli kjøpt av en som driver med sånt, altså renovering for å selge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vhanja skrev (34 minutter siden):

Trolling does not exist in this dojo.

Vi hadde det faktisk ganske morro før du kom inn og stoppet festen. 

Anonymkode: 16ef8...71c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laban skrev (28 minutter siden):

Jeg gjetter på at den har vært leid ut.

Den har en enormt attraktiv adresse / beliggenhet og kan bli kjøpt av en som driver med sånt, altså renovering for å selge. 

Det er helseskadelig å bo under sånne forhold. 

Anonymkode: 16ef8...71c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vi hadde det faktisk ganske morro før du kom inn og stoppet festen. 

Anonymkode: 16ef8...71c

Then my work here is done. 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Tror du jeg bare 6000? 

Anonymkode: 16ef8...71c

Jeg tippet bare at du bruker 5000 på mat/husholdning og 1000 kr på klær/fornøyelser hver måned. Men du bruker sikkert mer. Det gjør jeg jo selv. Så 8000 da, så går det litt fortere. ;) Du kan ikke sette av mer per mnd enn det du faktisk betaler skatt av. 

4 år vil det da ta å tjene opp nok egenkapital, så da må du selge 50-60 g hvitt pulver hver måned for å få tilsvarende kontanter å leve av. 😁 

Neida. Men du må tjene mer for å kunne spare mer. Og du må tjene mer for å kjøpe. Så bare gjør det bra på skolen du.

Ekstra skrev (55 minutter siden):

Oi jøss. Den så virkelig grusom ut. Også så dyr da. Jeg skjønner det ikke. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (1 minutt siden):

Jeg tippet bare at du bruker 5000 på mat/husholdning og 1000 kr på klær/fornøyelser hver måned. Men du bruker sikkert mer. Det gjør jeg jo selv. Så 8000 da, så går det litt fortere. ;) Du kan ikke sette av mer per mnd enn det du faktisk betaler skatt av. 

4 år vil det da ta å tjene opp nok egenkapital, så da må du selve 50 g hvitt pulver hver måned for å få tilsvarende kontanter å leve av. 😁

Oi jøss. Den så virkelig grusom ut. Også så dyr da. Jeg skjønner det ikke. 

Nei jeg bruker ikke narkotika. Tenk at du forslår det. Det hadde jeg faktisk ikke trodd om deg. Jeg bruker 3000-, på klær gjennomsnitt i måneden. 

Anonymkode: 16ef8...71c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Nei jeg bruker ikke narkotika. Tenk at du forslår det. Det hadde jeg faktisk ikke trodd om deg. Jeg bruker 3000-, på klær gjennomsnitt i måneden. 

Anonymkode: 16ef8...71c

Så ved å skrive dette så vil du at folk skal reagere og ta en ny runde på sparing og bruk av penger for å holde tråden gående.

Har din mor lagt dine ti småsøsken enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savannah skrev (4 minutter siden):

Dette er på et av de dyreste stedene i Oslo sentrum.  Med en million i oppussing kan den leiligheten bli trivelig.

 

Det er mer en hybel.

Anonymkode: de25b...5a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Det er helseskadelig å bo under sånne forhold. 

Anonymkode: 16ef8...71c

Derfor selges den som et renoveringsobjekt. Jeg garanterer at den blir solgt. 

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg bruker 3000-, på klær gjennomsnitt i måneden. 

Der har du, hvis det er sant, et sparepotensiale på ca. 30 000 i året. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...