Gå til innhold

Det skal ikke være lett!


Glitter

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Glitter skrev (2 minutter siden):

Jeg har nesten blitt tatt av satan i dag faktisk, men jeg ligger her og dirrer i stedetfor. ;)

Bra jobba! Sender 👼👼👼 din vei! ❤️ (Det skal da være engler om du lurte, var ikke så lett å se hehe).

Anonymkode: 8c3ab...772

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ISW skrev (12 minutter siden):

Du vender deg til Jesus, Guds Sønn, den Enbårne, og ber om hjelp og støtte til å holde deg til den smale sti, og husker at alkohol, snus og usunn mat er fristelser fra Satan for å lokke deg utpå. Men så lenge du har Jesus i ditt hjerte og gir all din kjærlighet til Ham, så vil alle fristelser prelle av. Du vil fylles av lys og du vil oppleve Guds rus. 

Nå begynte jeg å lure... 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lett å legge på seg og vanskelig å gå ned. Gikk ned en del selv, og da skrev jeg opp både trening og matinntak. Det er lurt fordi jo flere sider det ble, jo mer motivert ble jeg.  Nå holder jeg meg til frokost, lunsj og middag, noen ganger bare to måltider. Som en skriver her, så er det viktig å få i seg nok sånn at du mett uten å bli "tung". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Bra jobba! Sender 👼👼👼 din vei! ❤️ (Det skal da være engler om du lurte, var ikke så lett å se hehe).

Anonymkode: 8c3ab...772

Takk for det. 😇

Kashmir skrev (1 minutt siden):

Det er lett å legge på seg og vanskelig å gå ned. Gikk ned en del selv, og da skrev jeg opp både trening og matinntak. Det er lurt fordi jo flere sider det ble, jo mer motivert ble jeg.  Nå holder jeg meg til frokost, lunsj og middag, noen ganger bare to måltider. Som en skriver her, så er det viktig å få i seg nok sånn at du mett uten å bli "tung". 

Problemet er at jeg har vanligvis ikke et slikt sug som nå. Vanligvis går det greit å spise slik jeg gjør. Men medisiner gjør meg konstant skikkelig skikkelig sugen. Så det virker ikke som at det har noe å si hva jeg spiser. Huff. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...