Gå til innhold

Reisen nærmer seg og jeg er blakk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Kayia skrev (7 timer siden):

Dønn!

Altså å lage slik formell kontrakt med de du elsker mest får meg til å tenke at det må være tilknytningisproblemer!? Har jo sagt jeg skal belter tilbake. 

Anonymkode: f3cc8...3d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Altså å lage slik formell kontrakt med de du elsker mest får meg til å tenke at det må være tilknytningisproblemer!? Har jo sagt jeg skal belter tilbake. 

Anonymkode: f3cc8...3d6

Oh, you sweet Summer child... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Får jeg et nei kan de ikke være glad i meg. 

Slike påstander røper at du er veldig umoden og kanskje nettopp trenger noen som setter grenser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Altså å lage slik formell kontrakt med de du elsker mest får meg til å tenke at det må være tilknytningisproblemer!? Har jo sagt jeg skal belter tilbake. 

Anonymkode: f3cc8...3d6

Der tar du feil, forutsigbarhet og å holde løfter er essensielt når man skal skape gode relasjoner. Og det må gå begge veier. Det er de man elsker mest man skal behandle best. 

Du sa tidligere i tråden at du kanskje jeg betaler senere i år, kanskje neste år, og det er en svært slett og dårlig måte å behandle sine lånegivere på. Det skaper uforutsigbarhet og vitner om disrespekt. Slik behandler msn ikke de man elsker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Får jeg et nei kan de ikke være glad i meg" er som om en 5-åring skulle sagt "får jeg ikke lov å være oppe hele natta og se på barne-TV så kan de ikke være glad i meg."

Tenker du noen gang på at mor kan tenke at DU ikke er glad i henne, all den tid du bare krever penger uten å vise reell vilje til å  betale tilbake, og ikke minst at du setter pengestøtte til ferier etc. som et krav eller bevis på kjærlighet? Som Kayia sa: Det er dem man elsker som man skal behandle best.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
laban skrev (12 timer siden):

Slike påstander røper at du er veldig umoden og kanskje nettopp trenger noen som setter grenser. 

Takk men nei takk det er ikke nødvendig. 

Anonymkode: f3cc8...3d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
morsan skrev (8 timer siden):

"Får jeg et nei kan de ikke være glad i meg" er som om en 5-åring skulle sagt "får jeg ikke lov å være oppe hele natta og se på barne-TV så kan de ikke være glad i meg."

Tenker du noen gang på at mor kan tenke at DU ikke er glad i henne, all den tid du bare krever penger uten å vise reell vilje til å  betale tilbake, og ikke minst at du setter pengestøtte til ferier etc. som et krav eller bevis på kjærlighet? Som Kayia sa: Det er dem man elsker som man skal behandle best.

 

Hun vet jeg er veldig glad i henne, jeg har jo sagt millioner av ganger at jeg en gang skal betale det tilbake. 

Anonymkode: f3cc8...3d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kayia skrev (11 timer siden):

Der tar du feil, forutsigbarhet og å holde løfter er essensielt når man skal skape gode relasjoner. Og det må gå begge veier. Det er de man elsker mest man skal behandle best. 

Du sa tidligere i tråden at du kanskje jeg betaler senere i år, kanskje neste år, og det er en svært slett og dårlig måte å behandle sine lånegivere på. Det skaper uforutsigbarhet og vitner om disrespekt. Slik behandler msn ikke de man elsker. 

Ja det er derfor at jeg ikke vet akkurat når?! Går begge veier? Merkelig med formell kontrakt som vi var ukjente. 

Anonymkode: f3cc8...3d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hun vet jeg er veldig glad i henne, jeg har jo sagt millioner av ganger at jeg en gang skal betale det tilbake. 

Anonymkode: f3cc8...3d6

Jeg hadde sluttet å tro på døtrene mine hvis de sa million ganger at de skulle betale tilbake, uten å gjøre det.  Har du overhodet betalt noe tilbake når du har lånt fra foreldrene dine?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Savannah skrev (27 minutter siden):

Jeg hadde sluttet å tro på døtrene mine hvis de sa million ganger at de skulle betale tilbake, uten å gjøre det.  Har du overhodet betalt noe tilbake når du har lånt fra foreldrene dine?

 

Eh .. ja? 

Anonymkode: f3cc8...3d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Eh .. ja? 

Anonymkode: f3cc8...3d6

Nå holder du ikke styr på hva du har skrevet i tråden din, i det første innelgget skriver du nemlig at du ikke har betalt tilbake det du lånte forrige gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (5 minutter siden):

Nå holder du ikke styr på hva du har skrevet i tråden din, i det første innelgget skriver du nemlig at du ikke har betalt tilbake det du lånte forrige gang...

Ja men Savannah spurte om jeg noen ganger O V er hodet! Der svarte jeg ja på. 

Anonymkode: f3cc8...3d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (6 minutter siden):

Nå holder du ikke styr på hva du har skrevet i tråden din, i det første innelgget skriver du nemlig at du ikke har betalt tilbake det du lånte forrige gang...

En gang betyr ikke at jeg aldri har gjort🙄

Anonymkode: f3cc8...3d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

En gang betyr ikke at jeg aldri har gjort🙄

Anonymkode: f3cc8...3d6

Men du skylder altså fremdeles penger fra forrige lån? Hvorfor tror du da de vil låne deg 10-15.000,- til? Du klarer jo ikke å betale det du allerede skylder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (6 minutter siden):

Men du skylder altså fremdeles penger fra forrige lån? Hvorfor tror du da de vil låne deg 10-15.000,- til? Du klarer jo ikke å betale det du allerede skylder.

Håper de vil det fordi jeg skal reise på tur som jeg og har sagt hundre millioner ganger. 

Anonymkode: f3cc8...3d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (8 minutter siden):

Men du skylder altså fremdeles penger fra forrige lån? Hvorfor tror du da de vil låne deg 10-15.000,- til? Du klarer jo ikke å betale det du allerede skylder.

Lånte ikke så mye da, det kan plusses på. 

Anonymkode: f3cc8...3d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Altså å lage slik formell kontrakt med de du elsker mest får meg til å tenke at det må være tilknytningisproblemer!? Har jo sagt jeg skal belter tilbake. 

Anonymkode: f3cc8...3d6

🤣 tilknytingsvansker ja? Hehehe 

Har igrunnen ikke helt sans for kontrakter mellom folk som elsker hverandre jeg heller. Det blir litt forretningsmessig. Har tapt noen tusen på det da. Ganske mange egentlig. Så hva vi liker og hva som er smart er to forskjellige ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Håper de vil det fordi jeg skal reise på tur som jeg og har sagt hundre millioner ganger. 

Anonymkode: f3cc8...3d6

Hvorfor drar du ikke og spør foreldrene dine om lån istedenfor å våse på dol?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Savannah skrev (6 minutter siden):

Hvorfor drar du ikke og spør foreldrene dine om lån istedenfor å våse på dol?

Hvorfor svarer du på tråden min hvis du egentlig irriterer deg? 

Anonymkode: f3cc8...3d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor svarer du på tråden min hvis du egentlig irriterer deg? 

Anonymkode: f3cc8...3d6

Hvor står det at jeg irriterer meg?  Jeg undrer meg.  Du skal be om lån, men så svarer du i øst og vest om det er rett og rimelig at du får lån.  Hvis du går i morgen tidlig så har du det unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...