Gå til innhold

Veie oss hver fredag?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lillemus
Marye skrev (11 minutter siden):

Er tråden død? Bare jeg som svarer 

Akkurat nå i sommer har jeg gitt helt blaffen og droppe å melde veiing som bare går opp. 😂 Har en ferieuke igjen nå så er det tilbake til striskjorta og havrelefsa igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Marye skrev (21 minutter siden):

Er tråden død? Bare jeg som svarer 

Jeg har bare gått opp i det siste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Nå har jeg jobbet 3 uker etter ferien og har gått ned 3 kg. :D I tillegg har jeg gått inn flere cm rundt midje, mage og hofter så i dag er jeg storfornøyd og glad for at det litt strengere matregimet mitt fungerer godt. 🥳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Lillemus skrev (5 minutter siden):

Nå har jeg jobbet 3 uker etter ferien og har gått ned 3 kg. :D I tillegg har jeg gått inn flere cm rundt midje, mage og hofter så i dag er jeg storfornøyd og glad for at det litt strengere matregimet mitt fungerer godt. 🥳

Wow 😮 Godt jobba :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

påskelilje
Lillemus skrev (1 time siden):

Nå har jeg jobbet 3 uker etter ferien og har gått ned 3 kg. :D I tillegg har jeg gått inn flere cm rundt midje, mage og hofter så i dag er jeg storfornøyd og glad for at det litt strengere matregimet mitt fungerer godt. 🥳

3 kilo - Wow! Du er god!

Jeg veier meg innimellom,  men holder vekta +/- 1 kilo. Nå har jeg kuttet ut frokosten de 3 siste dagene på jobb, og det har gått veldig greit, så kanskje det er cluet for å krype litt nedover 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (1 time siden):

3 kilo - Wow! Du er god!

Jeg veier meg innimellom,  men holder vekta +/- 1 kilo. Nå har jeg kuttet ut frokosten de 3 siste dagene på jobb, og det har gått veldig greit, så kanskje det er cluet for å krype litt nedover 😁

For tiden spiser jeg 3 måltider om dagen (lunsj, middag og litt kvelds) og passer på hva og hvor mye og det funker fint. :) Mye grønnsaker og rene råvarer da, tror det er best for kroppen, selv om jeg ikke blir helt fanatisk. Men kjøper fiskekarbonader med 92% fisk fremfor fiskekaker med 35% f.eks. Det er jo best med ren fisk, men det er så lettvint å ha noen fiskekarbonader liggende og bare slenge i panna etter seinvakta og de ligger ofte i datodisken her og det setter jeg pris på. :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Vekta sto stille denne uka, men jeg har gått inn 2 cm både i midja og rundt magen og det er jeg storfornøyd med! :D Gjør yoga 2 økter om dagen for tiden og synes det er deilig - jeg som alltid har syntes yoga er treeeegt og kjedelig synes nå det er kjempedeilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...