Gå til innhold

Veie oss hver fredag?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Noen som blir med? Jeg må ta meg sammen nå, veide 96,8 kilo i dag og nærmer meg 100 kilo 😮 Min store sorg! Nå må jeg bare prøve uten slankemedisin først, hvis ikke det går kommer jeg til å få meg det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv skrev (44 minutter siden):

Noen som blir med? Jeg må ta meg sammen nå, veide 96,8 kilo i dag og nærmer meg 100 kilo 😮 Min store sorg! Nå må jeg bare prøve uten slankemedisin først, hvis ikke det går kommer jeg til å få meg det. 

Man trenger jo ikke si tallet på vekten om man ikke vil heller, man kan bare si om det er stillstand eller opp/ned også. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Lillemus skrev (18 minutter siden):

Man trenger jo ikke si tallet på vekten om man ikke vil heller, man kan bare si om det er stillstand eller opp/ned også. :) 

Ja det er jeg med på :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Jeg har veid meg stort sett daglig etter påske, og kuttet ut godteri og alkohol i ukedagene da - men jeg spretter opp og ned i vekt, +/- 1,5 kilo uten noe system 😮 Håper jo at det kan bli en nedadgående trend etter hvert da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
påskelilje skrev (53 minutter siden):

Jeg har veid meg stort sett daglig etter påske, og kuttet ut godteri og alkohol i ukedagene da - men jeg spretter opp og ned i vekt, +/- 1,5 kilo uten noe system 😮 Håper jo at det kan bli en nedadgående trend etter hvert da.....

Ok. Ikke lett å gå ned i vekt i grunn. Får satse på at det går nedover da ja :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier å veie meg ofte, men skriver som regel ned vekta på mandager.  Kan jo likeså skrive ned på fredagen også.

Er veldig spent på vekta framover, har såvidt begynt på Ozempic.  Må vel opp i dose før jeg kan si om den virker eller ikke. Må jo ta gode valg, men det blir nok lettere hvis jeg ikke er så innmari sulten framover. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
emilie321 skrev (47 minutter siden):

Pleier å veie meg ofte, men skriver som regel ned vekta på mandager.  Kan jo likeså skrive ned på fredagen også.

Er veldig spent på vekta framover, har såvidt begynt på Ozempic.  Må vel opp i dose før jeg kan si om den virker eller ikke. Må jo ta gode valg, men det blir nok lettere hvis jeg ikke er så innmari sulten framover. 

Ok, ja jeg og veier meg hver dag men pleier å skrive det ned fredager, flott hvis du vil være med på fredager :) 

Ja blir spennende med ozempic, har jo vurdert det selv. Ja bale å være så sulten hele tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veier meg fredager. Denne uken veide jeg meg i dag. Ett kilo opp. Veldig skuffet selv om jeg veldig godt forstår hva som har skjedd. Og så kommer neste uke med ferie så blir det enda mer opp. Kjipt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er med. Hvilken vekt har dere? Føler meg stygg tykk og mislykket. 

Anonymkode: 2a195...24b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Fru2020 skrev (23 timer siden):

Jeg veier meg fredager. Denne uken veide jeg meg i dag. Ett kilo opp. Veldig skuffet selv om jeg veldig godt forstår hva som har skjedd. Og så kommer neste uke med ferie så blir det enda mer opp. Kjipt.

Men du kommer nok inn igjen igjen, man må jo tenke langsiktig :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg er med. Hvilken vekt har dere? Føler meg stygg tykk og mislykket. 

Anonymkode: 2a195...24b

Bra du er med :) Det er ikke greit å føle seg sånn :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (6 minutter siden):

Ned 1,8 kilo denne uken, det meste er vel vann men jeg er fornøyd. 

Så bra, du har vært flink 👏

Denne uka så tar jeg fra mandag til i dag. Hadde håpet på bittelitt ned, men veier det samme som på mandag. Normalt hadde jeg gått ned på den mengden jeg har spist, men er jo veldig i ro nå, så det er nok ikke så rart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

påskelilje

Pluss 300 gram på meg, fra fredag til fredag. Varierer som sagt mye fra dag til dag og i løpet av uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
emilie321 skrev (16 minutter siden):

Så bra, du har vært flink 👏

Denne uka så tar jeg fra mandag til i dag. Hadde håpet på bittelitt ned, men veier det samme som på mandag. Normalt hadde jeg gått ned på den mengden jeg har spist, men er jo veldig i ro nå, så det er nok ikke så rart. 

Takk :) 

Ikke alltid lett å gå ned og sånn er det noen ganger, får tenke fremover. Men det er irriterende når vekten står i ro. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
påskelilje skrev (4 minutter siden):

Pluss 300 gram på meg, fra fredag til fredag. Varierer som sagt mye fra dag til dag og i løpet av uka.

Ja det varierer jo veldig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig gått ned denne uka. La på meg litt etter påsken og det har vært tungt å få av. Da er jeg på rett vei igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med! 😊 Tenker det kan motivere meg å skrive her hver uke, er litt kjekt å kunne oppdatere at man har gått ned i vekt 🙂 Jeg har bare gått ned 100 gram denne uka til tross for at jeg har vert flink å spise sunnere og mindre. Det er ofte slik med meg, er skikkelig demotiverende. Mulig jeg må begynne å telle kalorier? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Vhanja skrev (4 timer siden):

Endelig gått ned denne uka. La på meg litt etter påsken og det har vært tungt å få av. Da er jeg på rett vei igjen!

Så bra :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Brage. skrev (4 timer siden):

Jeg blir med! 😊 Tenker det kan motivere meg å skrive her hver uke, er litt kjekt å kunne oppdatere at man har gått ned i vekt 🙂 Jeg har bare gått ned 100 gram denne uka til tross for at jeg har vert flink å spise sunnere og mindre. Det er ofte slik med meg, er skikkelig demotiverende. Mulig jeg må begynne å telle kalorier? 

Flott du blir med :) Men 100 gram er ned det også :) Noen ganger stopper det opp for meg, da er det lett å miste motet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...