Gå til innhold

Veie oss hver fredag?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

påskelilje

I går tenkte jeg at jeg gledet meg til rapportering i dag, fordi da var vekta veldig lav... men så gikk jeg opp 700 gram fra i går til i dag 😮 Så netto fra forrige fredag til i dag, har jeg gått ned 100 gram - så det er jo bra det 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (20 minutter siden):

I går tenkte jeg at jeg gledet meg til rapportering i dag, fordi da var vekta veldig lav... men så gikk jeg opp 700 gram fra i går til i dag 😮 Så netto fra forrige fredag til i dag, har jeg gått ned 100 gram - så det er jo bra det 🙂

Jeg gikk ned 1 KILO fra i går til i dag! 😂 Vann i kroppen + tarminnhold der altså. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

200g ned denne uka. På mandag veide jeg mye mindre og hadde gledet meg til å rapportere i dag, men vips så gikk jeg visst litt opp.  Vet at kroppen holder på vann innimellom, så det er bare til å stå på videre.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv

1 kilo ned denne uka, er 92,5 nå og gleder meg bare til å se 80 tallet. Håper det ikke er for lenge til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Lillemus skrev (1 time siden):

Jeg gikk ned 1 KILO fra i går til i dag! 😂 Vann i kroppen + tarminnhold der altså. 

Jeg spiste 1,5 store komper litt seint i går kveld.... 😁🤪😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (2 timer siden):

Ned 1,1 kilo i denne uken, noe jeg mestrer i denne syke tiden. Hva med dere? 

👏 Kjempe bra!

Her går det tregt. Sover så lite og da blir jeg vesentlig mer sulten + at motstandskraften  blir betydelig svekket. Kjedelig, men helt normalt.  Har gått ned 0,5kg da og bør vel være fornøyd med det. Lever jo veldig stillesittende for tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
emilie321 skrev (19 minutter siden):

👏 Kjempe bra!

Her går det tregt. Sover så lite og da blir jeg vesentlig mer sulten + at motstandskraften  blir betydelig svekket. Kjedelig, men helt normalt.  Har gått ned 0,5kg da og bør vel være fornøyd med det. Lever jo veldig stillesittende for tiden. 

Takk. 

Ja 500 gram er jo bra! Er mye i ro jeg også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

påskelilje

Jippi! Jeg har gått ned 500 gram siden forrige fredag! Har økt på med løping, så det er muligens det som gir resultater nå 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Ned 300 gram, litt skuffet men 5,7 kilo til sammen nå. Klarer vel ikke gå ned 1 kilo i uken i lengden, hva med dere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 1,4 kg her og det er jo kjempebra det, sånn egentlig. Jeg er bare litt usikker på hvor mye av det er reell vektnedgang da jeg har spist og drukket mindre enn normalt i det siste, er ikke helt i form 🙂 Får vel se neste uke om vekten holder seg stabilt nede... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Brage. skrev (3 minutter siden):

Ned 1,4 kg her og det er jo kjempebra det, sånn egentlig. Jeg er bare litt usikker på hvor mye av det er reell vektnedgang da jeg har spist og drukket mindre enn normalt i det siste, er ikke helt i form 🙂 Får vel se neste uke om vekten holder seg stabilt nede... 

Ja det er jo kjempebra :) Syns det er rart hvordan vekten varierer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (3 minutter siden):

Ja det er jo kjempebra :) Syns det er rart hvordan vekten varierer. 

Ja, det er ganske rart egentlig. Spesielt at det kan variere så mye fra dag til dag, men der er jo mye som kan spille inn på vekten så 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Brage. skrev (44 minutter siden):

Ja, det er ganske rart egentlig. Spesielt at det kan variere så mye fra dag til dag, men der er jo mye som kan spille inn på vekten så 🙂

Ja det er jo det, i går var jeg 200 gram mindre 😮 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...