Gå til innhold

Veie oss hver fredag?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg har gått opp 2 kg 😕 Vet jo hvorfor, jeg har hatt alt for høyt kalorioverskudd, så håper på å klare å skjerpe meg nå 🙂

Anonymkode: 2f392...b68

Ok. Jeg syns det er kjedelig når det begynner å gå tregt ned. Spiser jo det samme, likevel går det tregere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

påskelilje

Ned 400 gram. Ser at jeg rapporterte feil forrige fredag. Hadde gått opp i stedet for ned da 😮 Men nå har jeg altså gått ned igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
påskelilje skrev (7 minutter siden):

Ned 400 gram. Ser at jeg rapporterte feil forrige fredag. Hadde gått opp i stedet for ned da 😮 Men nå har jeg altså gått ned igjen.

Det er jo bra :) 100 gram mer enn meg, det går sent nå 😮 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
stjernestøv skrev (7 minutter siden):

Det er jo bra :) 100 gram mer enn meg, det går sent nå 😮 

Jeg gjør egentlig ikke noe for å gå ned, så de ukene jeg har gått ned, er jeg glad uansett 😄 Nå har jeg kommet helt ut av rutinen med trening også, så en litt slappere sommerkropp enn vanlig blir visst typisk meg igjen 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
påskelilje skrev (2 minutter siden):

Jeg gjør egentlig ikke noe for å gå ned, så de ukene jeg har gått ned, er jeg glad uansett 😄 Nå har jeg kommet helt ut av rutinen med trening også, så en litt slappere sommerkropp enn vanlig blir visst typisk meg igjen 😄

Ok :) Jeg trener jo ikke så det er visst slapt ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (8 timer siden):

Så bra :) Jeg hadde gått ned 300 gram denne uken, til sammen 8,1 kilo. 

8,1kg er jo litt da👏

Denne uka har jeg også bare gått ned 0,3kg, så 7,3kg tilsammen.  Det går sakte men sikkert nedover. Håper det kan gå litt raskere når jeg greier å bevege meg mer. Tror jeg bør være fornøyd så lenge det går nedover. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
emilie321 skrev (26 minutter siden):

8,1kg er jo litt da👏

Denne uka har jeg også bare gått ned 0,3kg, så 7,3kg tilsammen.  Det går sakte men sikkert nedover. Håper det kan gå litt raskere når jeg greier å bevege meg mer. Tror jeg bør være fornøyd så lenge det går nedover. 

Det er jo 7,3 kilo også :) Så lenge det går nedover får vi være fornøyd selv om det går sakte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har surret litt her inne og vært på tur og gått opp og ned ser jeg, men om jeg går ut fra vekten 19. mai så har jeg gått ned 1,5 kg fr da. :) Kroppen slapp plutselig en drøy halvkilo etter at jeg satte inn hormonspiralen for to uker siden! Skjønte ingenting da jeg gikk på vekten etter noen dager. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt et langt opphold fra veiing og vektnedgang, men har samtidig forsøkt å være bevisst og ikke skli helt ut. Det har tydeligvis betalt seg litt likevel, for jeg veier 100g mindre enn hva jeg gjorde sist jeg veide meg (i mai). Jeg hadde forventet at jeg hadde gått opp mye mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (6 minutter siden):

Ned 1,5 kilo, til sammen 10,1 kilo nå. Hva med dere? 

Kjempe bra👏

Her har det gått særdeles dårlig den siste uka. På lørdag ble det litt for mye lørdagsgodt og har sovet så lite over tid at på tirsdag og onsdag gikk jeg helt amok, dvs på tirsdag tok jeg gode valg, men var mega sulten hele dagen og da spiste jeg for mye. På onsdag gikk det fullstendig galt og det tok helt av, men samtidig så gjorde det til at jeg sov. Så på torsdag var jeg tilbake i rett spor igjen. Har gått opp 0,4kg og skal vel være fornøyd med at det ikke er mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
emilie321 skrev (47 minutter siden):

Kjempe bra👏

Her har det gått særdeles dårlig den siste uka. På lørdag ble det litt for mye lørdagsgodt og har sovet så lite over tid at på tirsdag og onsdag gikk jeg helt amok, dvs på tirsdag tok jeg gode valg, men var mega sulten hele dagen og da spiste jeg for mye. På onsdag gikk det fullstendig galt og det tok helt av, men samtidig så gjorde det til at jeg sov. Så på torsdag var jeg tilbake i rett spor igjen. Har gått opp 0,4kg og skal vel være fornøyd med at det ikke er mer.

Ok, bra det ikke var mer da, jeg kan gå opp mye når jeg først sprekker. Er ikke alltid like lett, jeg spiser jo mindre når jeg har smerter. Da spiser jeg bare fordi jeg må. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Ok, bra det ikke var mer da, jeg kan gå opp mye når jeg først sprekker. Er ikke alltid like lett, jeg spiser jo mindre når jeg har smerter. Da spiser jeg bare fordi jeg må. 

Ja, er glad for at det ikke ble mer, men blir helt hol når jeg er veldig sliten og har mangel på søvn. Ikke bra at du har så mye smerter.  Håper du får fikset det til høsten, sånn som planlagt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
emilie321 skrev (5 minutter siden):

Ja, er glad for at det ikke ble mer, men blir helt hol når jeg er veldig sliten og har mangel på søvn. Ikke bra at du har så mye smerter.  Håper du får fikset det til høsten, sånn som planlagt. 

Ja det er ikke godt å gå så sulten heller, håper det blir bedre fremover. Ja håper jeg får fikset det til høsten, ringer kirurgen når han er tilbake jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått opp 1,4 kg de siste 3 ukene. Har ferie så sist jeg veide meg var før jeg reiste hjemmefra. Jeg har ikke tenkt på det å holde vekta i det hele tatt så det var ikke så overraskende at jeg hadde gått opp. Men nå begynner jeg snart på jobb igjen og da er det tilbake til de faste rutinene 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...