Gå til innhold

Veie oss hver fredag?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Jeg hiver meg med i tråden. Veier meg fast hver fredag så det passer fint. Har gått ned 0.9 kg den siste uken. Ikke egentlig kjempefornøyd med det fordi jeg hadde gått opp forrige uke og da er det nok endel vann i bekken som har forsvunnet denne uken, så det er ikke så mye reell vekt. Neste uke reiser vi på ferie til Dyreparken i Kristiansand. Skal være vekke fra mandag til torsdag. Da blir det nok ikke noe særlig bra mat så jeg forbereder meg på at jeg kommer til å gå opp i vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv skrev (4 timer siden):

Så er jeg endelig gått fra fedme til overvekt. 

Gratulerer. Det er det store målet mitt. Mitt første mål er å gå fra alvorlig fedme til fedme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Fru2020 skrev (6 minutter siden):

Gratulerer. Det er det store målet mitt. Mitt første mål er å gå fra alvorlig fedme til fedme.

Takk. Ja det er greit å ha mål. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv skrev (På 21.7.2023 den 6.26):

Ned 1,1 kilo. Har ikke særlig matlyst for tiden. Hva med dere? 

Veldig bra å gå ned 1,1kg, men ikke så bra at du ikke har matlyst.  Er det pga smertene?

Selv står jeg dønn stille, men skal kanskje være fornøyd.  Pleier nemlig å gå opp på sommeren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
emilie321 skrev (3 minutter siden):

Veldig bra å gå ned 1,1kg, men ikke så bra at du ikke har matlyst.  Er det pga smertene?

Selv står jeg dønn stille, men skal kanskje være fornøyd.  Pleier nemlig å gå opp på sommeren. 

Mente 1,7 kilo 😮 Har ikke matlyst nei og det er kjedelig det og. Det er pga smertene ja. 

Bra du står stille da, det er bedre enn å gå opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (2 timer siden):

Mente 1,7 kilo 😮 Har ikke matlyst nei og det er kjedelig det og. Det er pga smertene ja. 

Bra du står stille da, det er bedre enn å gå opp. 

Får håpe du snart får gjort noe med problemet.  Ikke ålreit å gå sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
emilie321 skrev (41 minutter siden):

Får håpe du snart får gjort noe med problemet.  Ikke ålreit å gå sånn.

Ja håper på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått opp 0.8 kg. Har vært på ferie i Kristiansand så det har blitt endel mat. Vi har også spist endel chips og sjokolade så det hele var jo planlagt. Men det er alltid kjipt når det går den veien.

Det har gått virkelig tregt i sommer. Litt ned og så litt opp igjen annenhver uke. Men på rehabiliteringen var de opptatt av at man ikke kunne ha samme forventningene til hele året. I noen perioder vil det være enklere enn andre. Jeg satser på ny giv når hverdagen er tilbake og gir meg selv litt slakk nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Ned 500 gram, jaja det er jo ned men har litt bedre matlyst nå. Det er bedre enn å ha vondt i hvert fall. 

Hva med dere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv skrev (45 minutter siden):

Ned 500 gram, jaja det er jo ned men har litt bedre matlyst nå. Det er bedre enn å ha vondt i hvert fall. 

Hva med dere? 

500g er jo veldig bra da👏

Her går det veldig sakte, men tilsammen -9kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
emilie321 skrev (3 minutter siden):

500g er jo veldig bra da👏

Her går det veldig sakte, men tilsammen -9kg.

Ja det er da noe :) 9 kilo ned er jo kjempebra :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig lenge siden jeg har vært hjemme på en fredag og fått veid meg, men i dag var jeg det. Hadde gått opp litt (1 kilo kanskje ) i løpet av ferien, men den kiloen er omtrent borte nå. Men vektnedgangen generelt går ganske så dårlig... ikke så rart kanskje 🤪🙃😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
påskelilje skrev (6 minutter siden):

Veldig lenge siden jeg har vært hjemme på en fredag og fått veid meg, men i dag var jeg det. Hadde gått opp litt (1 kilo kanskje ) i løpet av ferien, men den kiloen er omtrent borte nå. Men vektnedgangen generelt går ganske så dårlig... ikke så rart kanskje 🤪🙃😁

Det er jo mange som går opp i løpet av sommeren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (19 minutter siden):

Ja det er da noe :) 9 kilo ned er jo kjempebra :) 

Ja, det er jo det, men hadde håpet at det skulle gå litt lettere etter jeg begynte med ozempic.  Det går forsåvidt lettere, men hadde håpet på enda mindre sultfølelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
emilie321 skrev (2 minutter siden):

Ja, det er jo det, men hadde håpet at det skulle gå litt lettere etter jeg begynte med ozempic.  Det går forsåvidt lettere, men hadde håpet på enda mindre sultfølelse. 

Har du ikke mindre sultfølelse? Jeg lurte jo på det der jeg også men tror ikke jeg kunne spist mindre enn jeg gjør nå, mat må man jo ha uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (1 time siden):

Har du ikke mindre sultfølelse? Jeg lurte jo på det der jeg også men tror ikke jeg kunne spist mindre enn jeg gjør nå, mat må man jo ha uansett. 

Jo, har mindre sultfølelse nå, men var jo så innmari sulten og fysen før jeg begynte med ozempic. Er fortsatt endel sulten, men det har det dempet seg endel. Det er lettere å ta gode valg nå enn det var. Er fortsatt ikke i nok bevegelse, men mye mer enn bare for en måned siden.  Det går i sneglefart framover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...