Gå til innhold

Veie oss hver fredag?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Vhanja skrev (8 minutter siden):

600g er kjempebra!

Jeg er litt skuffet, jeg har stått på stedet hvil og veier det samme som forrige fredag. Kjipt når jeg nå var på vei ned. Eneste snacks jeg har spist var en halv pose chips forrige helg. Har også hatt tre harde treningsøkter denne uka, så er litt surt.

Jo takk, det er da noe. 

Uff kjipt å stå stille da og når du har jobba for det og men stå på videre, det er vel sånn av og til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var på langhelg i mellom-Europa forrige helg og la på meg 2 kg...! 😂 Har gått ned en kg siden tirsdag morgen, 90% vannvekt sikkert, men ned er ned! Første lille delmål nå er  ned 1,5 kg fra nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (1 time siden):

Ned 600 gram denne uken, hva med dere? Ville jo ned 1 kilo i uken men ser ikke ut som det går, får bare holde ut videre og ikke miste motet. 

600g er bra. Godt jobba👏

Forrige uke gikk jeg ned 300g, men  nå hadde jeg gått ned 2,4kg. Så det jevner seg ut. Er fornøyd da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
emilie321 skrev (21 minutter siden):

600g er bra. Godt jobba👏

Forrige uke gikk jeg ned 300g, men  nå hadde jeg gått ned 2,4kg. Så det jevner seg ut. Er fornøyd da. 

Takk. 

Wow, det er bra jobba! 

Jeg fikk gallesteinsanfall både i går kveld og i dag, blir ikke trening på meg i dag. Lurer på om det er fordi jeg går ned i vekt. Kjenner det enda :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (31 minutter siden):

Takk. 

Wow, det er bra jobba! 

Jeg fikk gallesteinsanfall både i går kveld og i dag, blir ikke trening på meg i dag. Lurer på om det er fordi jeg går ned i vekt. Kjenner det enda :( 

Takk.

Så leit med de anfallene dine. Det høres ikke godt ut. Kan ingenting om dette, så det aner jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har gått opp 100 gram 😟 Skjønner ikke hva jeg har gjort feil? Jeg har ikke telt kalorier, men har spist både sunt og passe mengder mat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Brage. skrev (2 minutter siden):

Jeg har gått opp 100 gram 😟 Skjønner ikke hva jeg har gjort feil? Jeg har ikke telt kalorier, men har spist både sunt og passe mengder mat. 

Kjipt å gå opp da men det er vel sånn noen ganger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Ned 900 gram denne uken. Hvordan går det med dere andre? 

Så flott da👏 

Ned 1,5kg, men er syk og har ikke spesielt god matlyst. Pleier ikke å miste matlysten, så dette er nytt for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
emilie321 skrev (3 minutter siden):

Så flott da👏 

Ned 1,5kg, men er syk og har ikke spesielt god matlyst. Pleier ikke å miste matlysten, så dette er nytt for meg. 

Takk. 

Oi det var mye, det er jo flott men synd du er syk. God bedring ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Takk. 

Oi det var mye, det er jo flott men synd du er syk. God bedring ❤️ 

Takk!   Ja, det er mye på en uke, men har jo også begynt på Ozempic, så det har nok også noe å si på vekta 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
emilie321 skrev (8 minutter siden):

Takk!   Ja, det er mye på en uke, men har jo også begynt på Ozempic, så det har nok også noe å si på vekta 

Ja det har nok noe å si. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Lillemus skrev (5 minutter siden):

Opp en kilo... Jaja. 

Fort gjort ja, jeg hadde egentlig gått ned mer men gikk opp igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
påskelilje skrev (5 minutter siden):

Jeg har gått ned 300 gram fra forrige fredag.

Hva gjorde du spesifikt? Mitt mål er 47 kg

Anonymkode: 2a195...24b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Hva gjorde du spesifikt? Mitt mål er 47 kg

Anonymkode: 2a195...24b

Jeg gjør ingenting spesifikt, bortsett fra å prøve og ikke spise så mye usunt som jeg egentlig har lyst til. Vekta går opp og ned hver dag, men det var en differanse rett vei fra fredag til fredag. Trener ca 3 ganger per uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...