Gå til innhold

Veie oss hver fredag?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

påskelilje

For tredje uke på rad, har jeg gått ned i vekt! Faktisk hele 400 gram denne uka!

Synes at jeg spiser som jeg pleier, og har heller ikke trent noe den siste uka, men jeg har muligens fått noe høyere forbrenning da?

Er uansett fornøyd!

Endret av påskelilje
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
påskelilje skrev (3 minutter siden):

For tredje uke på rad, har jeg gått ned i vekt! Faktisk hele 400 gram denne uka!

Synes at jeg spiser som jeg pleier, og har heller ikke trent noe den siste uka, men jeg har muligens fått noe høyere forbrenning da?

Er uansett fornøyd!

Det er jo bra :) 

Det er vel det man putter i munnen som er viktigst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her står det dønn stille, men er litt hoven i det ene beinet så noe mer vann har jeg kanskje i kroppen. Eller kanskje bare det er ønsketenkning?  Neste uke øker jeg til 1mg ozempic, så jeg håper jeg da greier å gå ned litt på antall kalorier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
emilie321 skrev (Akkurat nå):

Her står det dønn stille, men er litt hoven i det ene beinet så noe mer vann har jeg kanskje i kroppen. Eller kanskje bare det er ønsketenkning?  Neste uke øker jeg til 1mg ozempic, så jeg håper jeg da greier å gå ned litt på antall kalorier. 

Ok. Det er jo bedre enn opp, det står jo stille noen ganger :) Du må ha lykke til med det, spennende da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Men du er nå tynn og da :) 

Nei, men begynner å bli slankere når jeg er under 70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Marye skrev (Akkurat nå):

Er 72 nå

det er en kamp!

Da er du ikke akkurat stor :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv skrev (1 time siden):

Ok. Det er jo bedre enn opp, det står jo stille noen ganger :) Du må ha lykke til med det, spennende da. 

Takk! 

Ja, det er jo bedre enn opp, men det har ikke vært mye bevegelse de siste ukene da.   Ja, det er spennende, håper jeg ikke blir så kvalm som enkelte blir. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
emilie321 skrev (4 minutter siden):

Takk! 

Ja, det er jo bedre enn opp, men det har ikke vært mye bevegelse de siste ukene da.   Ja, det er spennende, håper jeg ikke blir så kvalm som enkelte blir. 

Ikke mye bevegelse her heller, nei får ikke håpe du blir kvalm. Da er det jo ikke rart at folk mister matlysten :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (29 minutter siden):

Ikke mye bevegelse her heller, nei får ikke håpe du blir kvalm. Da er det jo ikke rart at folk mister matlysten :o

Hihihihi....nei, ikke ålreit å spise når en er kvalm, men den bivirkningen går ofte over da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
emilie321 skrev (29 minutter siden):

Hihihihi....nei, ikke ålreit å spise når en er kvalm, men den bivirkningen går ofte over da

Ja får satse på at det går over da i tilfellet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Marye skrev (52 minutter siden):

Har en pølse på magen, stygt. Veldig skamfullt 

Jeg har to is i magen og to iskaffe, det blir vel mer og. Ble oppgitt av at jeg gikk ned så lite. Men hadde vært glad om jeg var så tynn som deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (30 minutter siden):

Jeg har to is i magen og to iskaffe, det blir vel mer og. Ble oppgitt av at jeg gikk ned så lite. Men hadde vært glad om jeg var så tynn som deg. 

Har en fett-bulk på magen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...